Historia

Szatańska liczba

białadama 11 11 lat temu 10 532 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

06.06.06r. Niedawno, bo zaledwie kilka dni temu z dnia 06 na 07 2006 roku w moim domu miało miejsce dziwne wydarzenie. Była cicha a zarazem zimna, ciemna noc. Księżyc na niebie świecił pełnią. Gwiazdy chowały się za ciemnymi chmurami. Siedziałem sama w kuchni przy świecy, gdyż zabrakło prądu. W pomieszczeniu w którym się znajdowałem, przed wieloma laty zmarł mój dziadek. Pamiętam ,że gdy miałem 10 lat, dziadek opowiadał mi o szatańskiej liczbie trzech szóstek. Mówił że gdy nadejdą czasy nieświadomości ludzkiej przez jedną noc każdy doświadczy czegoś przerażającego. Każdy zmarły miał odwiedzić miejsce które niegdyś było mu bliskie. Przypomniało mi się to gdy siedziałem przy jego dawnym łóżku. Nie myśląc o tym dłużej położyłam się spać. Nagle w nocy zbudził mnie dziwny hałas. Wstałem i skierowałem się w stronę dziwnego dźwięku. Było to coraz głośniejsze gdy w momencie zawołałem – dziadku to ty ?? Wszystko ucichło, a drzwi od pokoju uchyliły się. Niczego nie świadomy, skierowałem w jego stronę. Strasznie się bałem tam wejść, ale zobaczyłem dziwne światło, uspokoiłem się. W końcu wszedłem tam. Na ścianie zobaczyłem jasny obłok, jakby świecącego dymu który formował się w nie wyraźną postać. Powinien być przerażony lecz tak się jednak nie stało. Stałem nieruchomo i patrzyłem tak jakby to był ktoś mi bardzo bliski. Gdy w tej postaci dostrzegłem dziadka, łzy zaczęły mi spływać po policzkach. Chciałem się odezwać ale postać coraz bardziej zaczęła się oddalać, a ja nie mogłem nic zrobić. Postać zniknęła, a ja nie wiedziałem co dokładnie się stało. W jednej chwili zrobiłem się senny i musiałem zasnąć na starej kanapie. Rano gdy wstałem zacząłem się modlić za dziadka, myślałem, że to po prostu był sen. Wiec jak zwykle wstałem, umyłem zęby i poszedłem coś zjeść. Postanowiłem wejść do jego pokoju. Gdy wszedłem, na łóżku które stało nietknięte od paru lat, na pierzynie była odciśnięty wyraźnie forma człowieka. A więc czy to możliwe, że to naprawdę był on ??? Czy te liczby były prawdziwym znakiem ???

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

A apropo to... 06 rok? Wtedy była nowoczesność?
Odpowiedz
fajne, przeżycia do przeżycia ;)
Odpowiedz
Dobra, zabijcie mnie za czepianie się, ale... Łóżko nie używane od lat, a była na nim pościel, pięknie zasłana? A historia nie straszna, mi się nie podobała.
Odpowiedz
”...Śiedziałem sama...”
Odpowiedz
nie straszne..
Odpowiedz
to jesteś chłopakiem czy dziewczyną?
Odpowiedz
Siedziałem sama -,-
Odpowiedz
06.06 to moje urodziny ;)
Odpowiedz
Moje tez 06.06 :D
Odpowiedz
drobne błędy (nagła zmiana płci), ale poza tym historia jak najbardziej na plus :) podobne przeżycia miałem, tutaj wszystko opisane tak że trzyma się kupy :) btw, pamiętam jaka ogólna sraczka panowała, że 6 szóstki w dacie, że koniec świata, że sramto i owamto :D
Odpowiedz
Słyszałam,że jak się we śnie zobaczy zmarłą, bliską osobę, to trzeba się pomodlić. Szczególnie, jeśli się nie uśmiecha. Fajna historia.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje