Historia

Numer 1- zmarli

scarykiller 3 9 lat temu 1 093 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Weź swój telefon i przy wybieraniu numeru wciskaj cyfrę 1 tak długo, jak tylko się da. Następnie zadzwoń pod ten numer. W większości przypadków usłyszysz w swojej słuchawce informację, że taki numer nie istnieje. Wtedy po prostu się rozłącz. Czasami jednak, bardzo rzadko przy dzwonieniu pod ten numer usłyszysz sygnał. Dokładnie przez 4 minuty nie będziesz słyszał nic poza nim. Później ktoś odbierze telefon. Dokładnie przez 7 minut będziesz słyszał szum. Po tym czasie w słuchawce odezwie się zachrypnięty głos. Spyta krótko "Kto?" W tym momencie możesz wypowiedzieć nazwisko dowolnej nieżyjącej osoby. Będziesz miał możliwość rozmowy z nią tak długo, jak tylko będziesz chciał. Jednakże, jest pewien haczyk. Jak tylko odwiesisz słuchawkę, oni będą znali twój numer. Będą do ciebie dzwonić non-stop i mówić o okropieństwie śmierci i piekła. Nie pomoże ci nawet zmiana numeru. Będą dzwonić zawsze.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

poczta głosowa
Odpowiedz
Fajnie byłoby, gdyby to było naprawdę. To dałoby zapewne ludziom nadzieję. Szkoda, że pozostaje w poczekalni. Mogłoby się powtórzyć, byłoby dość ciekawie.
Odpowiedz
Było. Pozostawiamy w poczekalni.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje