Historia

Dokonaj wyboru

gabi100super 42 9 lat temu 27 194 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

INSTRUKCJA:

Tej creepypasty nie czyta się jak inne, od góry do dołu, wszystko jest ponumerowane z jednego powodu: to Ty wpływasz na tą creepypstę. Jak? Dokonując wyborów. Musisz tylko przeczytać numer 1. i wybrać jedną z opcji, a potem iść do części historii z numerkiem odpowiedzi jaki wybrałeś.

Przykładowo, jeśli w części 1. wybrałeś odp. 3, zjedź na dół i przeczytaj część 3. i dokonaj kolejnego wyboru. Mam nadzieję że rozumiesz. Więc powodzenia.

1.Budzisz się w środku nocy, straszne chce ci się pić więc idziesz do kuchni po szklankę wody. Kiedy przechodzisz przez salon by wrócić do sypialni słyszysz rozbijane okno na pierwszym

piętrze.

Co robisz?

2. Wracasz do sypialni i próbujesz ponownie zasnąć.

3. Idziesz to sprawdzić.

2. Postanawiasz to zignorować i wmawiasz sobie że to tylko twoja wyobraźnia. Kiedy kładziesz się do łóżka czujesz że jest w nim coś jeszcze.

Co robisz?

4.Odkrywasz kołdrę.

5. Ignorujesz to.

6. Powoli wychodzisz z łóżka i dzwonisz na policję.

3. Natychmiast zmieniasz kierunek i kierujesz się do schodów. Na pierwszym piętrze rzeczywiście jest rozbite okno, spoglądasz przez nie, za oknem pada, postanawiasz wrócić do sypialni i jutro wezwać jakąś ekipę. Odwracasz się od okna i gołą stopą wyczuwasz mokrą plamę na podłodze, spoglądasz w dół i zauważasz że takich plam jest więcej i przypominają... ślady.

Co robisz:

6. Dzwonisz na policje.

7. Sprawdzasz dokąd prowadzą ślady.

4. Szybkim ruchem odkrywasz kołdrę a z pod niej wyskakuję kobieta o białych oczach, ubrana w czarną suknię z nożem w ręku. Wskakuję na ciebie i łapie za gardło, ściska tak mocno że prawie mdlejesz, ale nagle cię puszcza. Czujesz ostry ból w klatce piersiowej, spoglądasz w dół, zauważasz nóż wystający z twej piersi. Zaczyna ogarniać cię mrok.

KONIEC GRY wróć do nr.1

5. Wmawiasz sobie ponownie że to twoja wyobraźnia i idziesz spać. Budzisz się o 3.00, nie możesz się ruszyć, jedyne co widzisz to zegar ścienny i drzwi od twojej sypialni, drzwi powoli się otwierają ale nikt nie wchodzi. Nagle kołdra zaczyna się wypuklać, wypuklenie idzie cały czas w strone twojej twarzy, kołdra zsuwa się i zauważasz jedynie dużo krwi i nóż wbity w twoją pierś. Ogarnia cię ciemność.

KONIEC GRY wróć do nr.1

6. Szybkim krokiem idziesz do salonu, bierzesz leżący na stoliku telefon i nerwowo wystukujesz numer na policje. Po kilku minutach przyjeżdża policja, tłumaczysz co się stało i funkcjonariusze zaczynają przeszukiwać dom. Po dobrej godzinie słychać krzyk kobiety i z twojej sypialni wychodzi policjant z zakutą w kajdanki kobietą w czarnej sukni. Funkcjonariusz mówi że jest to od dawna poszukiwana morderczyni, dziękują ci za współprace i odjeżdżają. Dzisiaj już nie zaśniesz.

BRAWO, UDAŁO CI SIĘ jeśli chcesz poznać inne zakończenie zacznij od nowa.

7. Zaczynasz iść wzdłuż śladów, schodzisz do salonu, ślady prowadzą do... piwnicy.

Co robisz?

8. Schodzisz do piwnicy.

6. Dzwonisz po policje.

9. Postanawiasz najpierw się uzbroić.

8. Otwierasz drzwi do piwnicy, zapalasz światło ale nie działa, pewnie żarówka się przepaliła.

Co robisz?

10. Schodzisz po ciemku.

6. Dzwonisz po policje.

11. Używasz latarki z telefonu.

9. Myślisz że lepiej dmuchać na zimne i idziesz do kuchni po nóż, wracasz, otwierasz drzwi do piwnicy, zapalasz światło, nie działa, pewnie żarówka się spaliła.

Co robisz?

10. Schodzisz po ciemku

11. Używasz latarki z telefonu.

10. Zaczynasz schodzić po schodach kurczowo trzymając się poręczy próbując cokolwiek zobaczyć, niestety, potykasz się o coś i spadasz ze schodów skręcająć sobie przy okazji kark. Ogarnia cię ciemność.

KONIEC GRY wróć do nr.1

11. Zapalasz latarkę w telefonie i schodzisz w gęsty mrok piwnicy, w ciszy słyszysz oddychanie, przełykasz ślinę i idziesz dalej, zauważasz uchylone wielkie metalowe drzwi.

Co robisz?

12. Wchodzisz.

13. Wracasz

12. Sprawnie prześlizgujesz się przez szparę w drzwiach i zauważasz plamę światła, w tej plamie klęczy jakaś kobieta w czarnej sukni przed pentagramem, na szczęście jest odwrócona tyłem.

Co robisz?

14. Atakujesz (tylko jeśli wybrałeś opcje 9)

15. Podchodzisz cicho.

13. Postanawiasz wrócić... ale co to? Drzwi są zamknięte.

Idź do opcji 12.

14. Chwytasz pewniej nóż i powoli zbliżasz się do klęczącej kobiety. Ona wstała jakby wyczuła twą obecność, odwróciła się w twoją stronę i widząc nóż w twojej ręce zaczęła biec w twoją stronę z przerażającym krzykiem, a ty bez zastanowienia rzuciłeś nóż w jej stronę. Nóż trafił ją prosto w głowę. Kobieta padła bez życia w kałuże własnej krwi która już zdążyła się uformować.

Padłeś na kolana, ręce ci się trzęsą.

BRAWO UDAŁO CI SIĘ jeśli chcesz poznać inne zakończenie zacznij od nowa.

15. Zacząłeś podchodzić cicho do kobiety, kiedy byłeś blisko na metr ona gwałtownie wstała, obróciła się, spojrzała ci w oczy i wyciągając rękę powiedziała że zakon piekielnego kręgu obserwował cię już od dawna i stwierdzili że masz predyspozycje do zostania jego członkiem, potem dodała że jeśli się zgodzisz to otrzymasz wiedze i bogactwo o jakim ci się nie śniło.

Co robisz?

16. Zgódź się

17. Odmów

16. Zgodziłeś się i podałeś kobiecie rękę, ale na jej ręce coś był, coś po czym straciłeś przytomność. Obudziłeś się na jakimś głazie do rytuałów, dookoła ciebie stały postacię w czarnych szatach, jedyne co dało się usłyszeć to słowa modlitwy w języku którego nie rozumiałeś, pocisz się, zauważasz brak ubrań na sobie. Nagle modlitwa się skończyła a ty poczułeś ostry ból na całym ciele. Dwadzieścia minut potem wszystko się skończyło, wyczerpany leżałeś na tym głazie gdy jakiś gruby męski głos powiedział "Witaj w zakonie piekielnego kręgu Amadeuszu".

BRAWO, UDAŁO CI SIĘ jeśli chcesz poznać inne zakończenie zacznij od nowa.

17. Odmówiłeś, kobieta opuściła rękę i powiedziała że skoro nie jesteś członkiem ale wiesz o zakonie to trzeba cię wyeliminować.

Wtem jakieś męskie silne dłonie unieruchomiły cię, kobieta podeszła do ciebie wolno wyciągając nóż i poderżnęła ci gardło. Leżałeś na podłodze dławiąc się własną krwią dopóki nie nastała ciemność.

KONIEC GRY wróć do nr.1

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

obca babka ładuje mi się do łóżka... jak się nie ma, co się lubi...;D
Odpowiedz
Nie rozumiem tego
Odpowiedz
Dlatego dzwoni się na policje. Zawsze
Odpowiedz
Za 1 razem, policja prawilnie pomogła :)
Odpowiedz
Udalo sie za 1 razem
Odpowiedz
Błagam o część drugą.
Odpowiedz
Zabiłem satanistkę :P
Odpowiedz
Trzy razy podchodziłam do testu i za każdym razem ginęłam... Chyba szwankuje mi instynkt samozachowawczy :/
Odpowiedz
ja za pierwszym razem od razu zalatwilam jej pobyt za kratami
Odpowiedz
jestem w zakonie!:D
Odpowiedz
Genialne :) Chociaż od razu zadzwoniłam na policję i żyję... XD
Odpowiedz
Joł polismen ją zgarnął XDD
Odpowiedz
hardcore!!! więcej takich opowiadań. 10/10
Odpowiedz
zabiła mnie szmata ;//////////
Odpowiedz
Zajebiste ♡.♡ za 1 razem miałam tylko 2 odp :c poszłam sprawdzić do okna i dzwonić na psy
Odpowiedz
Też tak zrobiłam. Ale tam na końcu jest "Amadeuszu", a co jak ktoś jest dziewczyną?
Odpowiedz
no to js amadeusz i ch wam w d :'D ( tak ładnie napisane xD )
Odpowiedz
Laura sram HAHAHAHAHAA
Odpowiedz
Haha zabilem sucze XD
Odpowiedz
Uwielbiam tą grę! Nieważne, że nie trzyma się kupy. I tak jest świetna!
Odpowiedz
Tylko gdy sie odmawia, to jest mężczyzna i kobieta a w dobrych scenariuszach zabijasz lub policja znajduje tylko kobietę. Ten jej wspólnik to jakiś tchórz?
Odpowiedz
Wait a sec, jakaś babka włamała mi się do domu tylko po to, żeby albo wleźć mi pod kołdrę, albo do piwnicy i odprawiać jakieś dziwne modły, a ja, w moim wyborze, radośnie ją zaciukałam magicznie wbijając jej nóż w łeb? AHAHAHHA XD. Nie no sorry, za pomysł masz plusa, ale jak już wcześniej wspomniał kolega Jarosław Sitarczuk, jest to cholernie nielogiczne i wydaje mi się, że trochę na odwal :P.
Odpowiedz
Te odpowiedzi, reakcje i kolejne wydarzenia są cholernie nielogiczne. Rzucony nóż przebija się przez czaszkę i utyka w głowie? Nie wiem, kto musiałby nim rzucić. Ktoś wybija mi szybę w domu, a ja bez emocji stwierdzam "Meh, jutro wezwie się kolesi, którzy wstawia mi nowe okno, who cares"? Naprawdę? Historia bardzo naciągana, a paragrafówki zostały wynalezione już wiele lat temu.
Odpowiedz
zaaajjjeeeebbbiiisssttteee! więcej takich! ps wygrałem 3 razy z rzędu
Odpowiedz
ja za pierwszym razem przerzylem. Moje odpowiedzi : 3,7, 9, 11, 12 ,14
Odpowiedz
Przeżyłem ;_; ominęło mnie przyłączenie się do zakonu ;_;
Odpowiedz
Zginełam xd
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
Przeżyłam :D
Odpowiedz
2 raz z rzedu wybrałem dobre opcje.. 1. na logike => policja 2. na logike => wezme nóż i sprawdze Czy to oznacza, że przetrwał bym w realu czy jak bo nie wiem czy mam być z siebie dumny czy nei xD?
Odpowiedz
Dobrze było też do niej podejść i zgodzić się :-D
Odpowiedz
oryginalne i dobrze napisane 10/10
Odpowiedz
Dostałem się do zakonu. :D
Odpowiedz
Same~
Odpowiedz
Naprawdę świetne. Genialny pomysł. Wielkie uznanie ode mnie dla autora c: mam nadzieję, że będzie tutaj więcej takich rzeczy. Jedynym minusem, jaki tu zauważam, to tylko to, że jest krótkie :D a tak to bardzo dobre i ładnie napisane.
Odpowiedz
Od razu mi się udało, zadzwoniłem po policję xD
Odpowiedz
Udało ki się po dwóch odpowiedziach ;)
Odpowiedz
bardzo mi się podobało i mam nadzieję, że takich creepypast będzie więcej :)
Odpowiedz
Bardzo fajni i innowacyjny pomysł na pisacie strasznych historii :)
Odpowiedz
cały czas mi się udawało, ale na końcu odmówiłem i zostałem wyeliminowany ;D
Odpowiedz
Świetne. Tylko na samym końcu odmÓwiłes. Ale pomysł fajny, a realizacja też niczego sobie.
Odpowiedz
No bo tak to sie pisze XD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje