Historia

AUTOSTOPowiczka

białadama 11 11 lat temu 12 261 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pewnej sobotniej nocy młody lekarz wracał samochodem do domu z wieczornego spotkania z przyjaciółmi. Kiedy zatrzymał się na światłach na ruchliwym skrzyżowaniu, ujrzał na poboczu autostopowiczkę - piękną, młodą dziewczynę, ubraną w elegancką sukienkę wieczorową. Ponieważ na przednim siedzeniu auta leżał torba golfowa, lekarz wskazał dziewczynie gestem, by wsiadła na tylne s

iedzenie, co też uczyniła. Mężczyzna wciąż zdumiony jej urodą, zapytał: "Co, u licha, robisz tutaj o tej porze?". Młoda dziewczyna odparła wymijająco: "To dług historia. Czy mogłabym cię prosić o odwiezienie do domu?". Lekarz zapytał kobietę, gdzie mieszka. Mimo że jej dom nie leżał po drodze, zgodził się ją odwieźć. Podróż trwała krócej, niż się spodziewał, a jej większość upłynęła w milczeniu. Gdy lekarz dotarł pod wskazany przez dziewczynę adres, odwrócił się, by powiedzieć, że są na miejscu. Kobiety już nie było. Zniknęła. Zdezorientowany lekarz zapukał do domu, który wskazała autostopowiczka. Drzwi otworzył starszy, słabowicie wyglądający mężczyzna. Lekarz próbował wyjaśnić sytuację: "Zupełnie nie wiem, jak mam panu powiedzieć. Zgodziłem się podwieźć młodą dziewczynę, a ona powiedziała mi, że mieszka pod tym adresem. Gdy dotarłem...". Staty człowiek uniósł rękę, dając tym samym znać doktorowi, że dokładnie wie, o czym mówi. Zwrócił się do niego znużonym głosem: "Ta dziewczyna to moja córka. Zginęła w wypadku samochodowym, gdy wracała do dony po balu na zakończenie roku akademickiego. Stało się to dokładnie siedem lat temu i każdego roku poznaję kolejnego dżentelmena, z którym odbywam taką samą rozmowę, jak właśnie z tobą".

autor: Bartek Walczak

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Dobre 8/10
Odpowiedz
Widzę że jest dużo chętnych - obiecuję ! Napiszę wersję z reniferem, nawet dedykację walnę !
Odpowiedz
Historia ciekawa, ale... mało creepy?
Odpowiedz
słabe...
Odpowiedz
słabe a wszystko o autostopowiczach albo z cmentarzem , albo z kościołem , albo są martwe . !
Odpowiedz
Wszystkie takie same ...
Odpowiedz
coś a'la tokijska taksówka...
Odpowiedz
Byyyyyyło i tak :D
Odpowiedz
w tym samym czasie kiedy to czytałam słuchałam Gangam Style nie przeraziło mnie to zabardzo ;p
Odpowiedz
Byyyyyyyło !
Odpowiedz
Wszystkie historie o autostopowiczkach są identyczne..
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje