Historia

Oni.

scarykiller 0 9 lat temu 990 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Oni.

Oni... ah, oni. Są z Tobą od lat, czuwają nad Tobą, pomagają, czasem denerwują lub straszą. Wcale nie mają pragnienia aby Cię zabić, wręcz przeciwnie! Lubią stroić sobie z Ciebie żarty, przypatrywać się co robisz, oglądać Twoje rzeczy. To zupełnie normalne. Odpowiedz na pytanie, czy nie miałeś kiedyś takiej sytuacji, że kiedy chcesz zamknąć szufladę albo szafę, a ich drzwi ciągle same się do znudzenia otwierały? To oni. Pamiętasz, że zostawiłeś coś na biurku, a później znajdujesz to w innym miejscu? To akurat nie często robią oni, ale im się zdarza. Jesteś sam w domu i słyszysz kroki lub inne dźwięki? To oni, mają wtedy jedyny czas by stanąć na gruncie. Przecież gdyby przy Twoich rodzicach przeszły takie kroki, zaraz byłaby zadyma. Kochają Ciebie, Twoich rodziców, ale nie mogą się ujawnić. Tylko czasem na chwilę się pojawiają, abyś mógł zobaczyć ich kątem oka, w ciemnych zakamarkach lub we śnie. Niestety nieczęsto przybierają one swój wygląd, zazwyczaj mogą to zrobić tylko pod postacią zwykłej czarnej istoty. Ale o kim ja cały ten czas mówię? Mówię o wszystkich Twoich martwych krewnych. Ich miłość do Ciebie wcale nie przepadła. Zadaj sobie teraz pytanie. Ile razy widziałeś swoich ukochanych krewnych kątem oka?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje