Zdjęcie

Nawiedzone "czarne punkty"?

białadama 7 10 lat temu 8 925 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Nawiedzone "czarne punkty"?

Każdy z nas widział te miejsca, oznaczone przy pomocy przydrożnych znaków. Zabici, ranni...

Co najdziwniejsze, "czarne punkty" często znajdują się w miejscach, gdzie teoretycznie nie powinno dochodzić do wypadków - prędkość jest ograniczona, a droga dobrej jakości. Dlaczego właśnie tam dochodzi do tak wielu tragicznych zdarzeń? Czy to możliwe, by w tych miejscach działała jakaś mroczna siła?

Badacze zjawisk nadprzyrodzonych zaczynają dochodzić do wniosku, że miejsca te mogą być w pewien sposób "nawiedzone". Być może właśnie tam, w przeszłości, doszło do jakiejś tragedii. Inni znów twierdzą, że robotnicy budujący drogę mogli naruszyć spokój zmarłych, niszcząc stare nekropolie. W tej opinii utwierdzają ich liczne relacje osób, które w takich miejscach widywały tajemnicze postacie, lub mgłę, która pojawiała się nawet przy dobrej pogodzie. Są znane relacje kierowców, którzy opowiadają, że "ktoś stanął im na drodze" powodując wypadek. Nie są one jednak nigdzie oficjalnie odnotowywane.

Większość z nas słysząc te teorie uśmiecha się z niedowierzaniem. Mimo to, wielu wiesza na lusterku jakiś przedmiot przynoszący szczęście... powstaje więc pytanie, które z nich rzeczywiście mogą być skuteczne?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Może kurwa dlatego ze jak jakiś idiota widzi piękna równa drogę to go noga swędzi i depnie, a wy już Pierdolicie o jakiś zjawiskach albo innych teoriach spiskowych.. Badzmy powazni..
Odpowiedz
Kiedyś ktoś kto był tym zainteresowany znalazł w archiwum historii plany i okazało się , że w tych miejscach kiedyś były cmentarze i dlatego tak ludzie giną.
Odpowiedz
Coś w tym jest. :)
Odpowiedz
dobra teoria ale niestety najwiecej wypadkow zdarza sie wlasnie przy idealnej pogodzue i na prostych odcinkach drog. Bo takie okolicznosci usypiaja czujnosc i prowokuja do "depniecia" i glupich manewrow, bo co sie niby moze stac. No i sie dziej True story bro, pisalem o tym obszerny referat
Odpowiedz
not bad
Odpowiedz
Rzeczywiście, zwykle te czarne punkty są na prostych odcinkach, oczywiście zdarzają się zwykłe miejsca niebezpieczne do jazdy.
Odpowiedz
Na prostych odcinkach, ale są to ciemne odcinki, słabo oświetlone, bądź bez chodnika czy pasów.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje