Historia

Wyobraźnia?

scaryguy 10 11 lat temu 8 563 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Cholera, znowu. Tym razem coś na pewno się poruszyło. Trwało to bardzo krótko, widziałeś to zaledwie kątem oka. Ale chwila... drzwi są pozamykane, nie trzymasz w domu żadnych zwierząt, a rodzice nie wrócą do domu przed dwudziestą drugą. Więc nic nie mogło się poruszyć. To tylko twoja wyobraźnia znowu robi sobie z ciebie jaja. Siedzisz sam w pokoju, jedyne światło pochodzi z monitora twojego komputera, patrzysz w ciemność przez kilka minut, tak dla pewności. Teraz czujesz się głupio. Co ty sobie myślałeś? To oczywiste, że tam nic nie ma. Masz sześć lat, czy co? Wracasz do tego co robiłeś.

Piętnaście minut później przygotowujesz się do pójścia spać. Jesteś w łazience. Zasłonka od prysznica się poruszyła. Zaraz... nie. Przestań się straszyć. To tylko twoja nadaktywna wyobraźnia wypełniająca twój umysł niestworzonymi rzeczami. Przyglądasz się sobie w lustrze. Mówisz to sobie na głos, powoli i wyraźnie - "Wyobraźnia". Wzdychasz, gasisz światła i idziesz do swojego pokoju.

Leżysz w łóżku i gapisz się w ciemny sufit. Tylko mały wiatraczek zakłóca spokój nocy. Cień w korytarzu się poruszył. Nie. Nie, nie, nie! Przestań! To twoja wyobraźnia! Nic więcej! Idź wreszcie spać, głupcze!

Ale wtedy, kiedy masz już zapaść w sen, w tym momencie, którego nikt nie pamięta po przebudzeniu, wyczuwasz coś w ciemności. Otwierasz oczy. To twoja wyobraźnia, gapiąca się na ciebie z makabrycznym, szalonym uśmiechem.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Kochana, nie dzisiaj, głowa mnie boli od tych past.
Odpowiedz
wyobraźnio proszę nie budź mnie w nocy, tak kocham cie możesz iśc spać bez wieczornego buziaka a wiesz że ja też kocham spać :D
Odpowiedz
Wiedziałam, że w końcu mnie odwiedzi ,_,
Odpowiedz
Ryuk? xD
Odpowiedz
Hahaha znajome, moja wyobraźnia jest podobna :3
Odpowiedz
Chyba nie mam wyobraźni :c przynajmniej mnie nie budzi
Odpowiedz
może być.
Odpowiedz
Nich moja wyobraźnia mnie na polaku odwiedza, a nie w nocy. Bo jak jest potrzebna, to nie ma -,-
Odpowiedz
To ja chcę żeby mnie na plastyce nawiedziła, a nie w nocy, czy w każdym innym momencie, tylko nie raczy jak mam plastykę... ;(
Odpowiedz
Ahaa ...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje