Historia

Kino

scaryguy 17 11 lat temu 8 961 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Czworo przyjaciół wybrało się do kina. Podczas seansu jedna z dziewczyn poczuła delikatne ukucie w rękę. Zaczęła się drapać. Na dłoni zobaczyła małe rozcięcie, trochę zakrwawione. Uznała, że to tylko zwykłe skaleczenie i nie przejmując się oglądała dalej film. Gdy seans się skończył dziewczyna wstała i zaczęła zakładać kurtkę. Jej chłopak zobaczył małą karteczkę przyczepioną do oparcia fotela. Odczepił ją i zdziwiony przeczytał: „Właśnie zaraziłaś się wirusem HIV”. Dziewczyna uznała to za głupi żart i nie przejęła się tym. Jednak dwa tygodnie później, gdy zrobiła sobie standardowe badanie krwi test wykazał obecność wirusa w organizmie. W fotelu, na którym siedziała dziewczyna była wbita igła od strzykawki brudna zakażoną krwią.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Słabe. Sorry
Odpowiedz
Gówno
Odpowiedz
ognia z dupy nie ma... 1/10
Odpowiedz
Improwizowałeś podczas pisania. Widać to. Powinieneś najpierw pomyśleć o czym dokładnie będzie. A jeśli chcesz już improwizować, to jak skończysz opowiadanie, to przeczytaj go zanim opublikujesz. I ortografia się kłania ; )
Odpowiedz
Juz gdzieś to czytałem,po za tym słabe 1/10
Odpowiedz
Było
Odpowiedz
UKUCIE??? No błagam! Słownik się należy piszę się ukŁucie -.- z Ł a nie bez ...
Odpowiedz
Takie sobie.
Odpowiedz
Ta, zwłaszcza, że typowy test krwi tego nie wykryje, a i odczekać trzeba zdecydowanie dłużej niż dwa tygodnie, żeby w ogóle dało się wykryć przeciwciała.
Odpowiedz
to już było, nie tylko na tej stronie :d .
Odpowiedz
nie straszne ale wredne..
Odpowiedz
Nie podoba mi się, poza tym powtórka.
Odpowiedz
Dobreeeee :D
Odpowiedz
Było.
Odpowiedz
Było
Odpowiedz
Było! Dawno... Ale było!
Odpowiedz
Było.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje