Historia

Minecraft

damiranc 38 10 lat temu 17 477 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Ostatnimi czasy zacząłem pogrywać w grę o nazwie Minecraft w trybie single-player. Początkowo wszystko było w porządku - zacząłem ścinać drzewa i tworzyć warsztat. W pewnym momencie zauważyłem ruch we mgle (mam dość wolny komputer i muszę grać na bardzo ograniczonej widoczności). Wydawało mi się, że to krowa, więc ruszyłem za nią w nadziei na zdobycie trochę skóry na pancerz.

To jednak nie była krowa, spoglądała na mnie inna postać. Wyglądał jak domyślny bohater z gry, jednak jego oczy były puste. Nie zauważyłem też pop-up'u z imieniem, sprawdziłem dwa razy czy na pewno nie jestem w trybie multi. Tamten gość nie został zbyt długo w miejscu, spojrzał na mnie i szybko zniknął we mgle. Pobiegłem za nim, w końcu było to dość ciekawe zjawisko, niestety udało mu się uciec.

Kontynuowałem grę, nie bardzo wiedząc co o tym wszystkim myśleć. Im dalej zagłębiałem się w świat, tym natrafiałem na więcej rzeczy, które z całą pewności nie mogły być automatycznie wygenerowane na mapie; tunele w skałach, idealne, małe piramidy z piasku nad oceanem, zagajniki w których drzewa miały pościnane liście. Ciągle wydawało mi się że widzę drugiego "gracza" we mgle, ale ani razu nie udało mi się przyjrzeć mu z bliska. Próbowałem też zwiększyć zasięg widzenia w nadziei że zobaczę go w oddali, jednak na próżno.

Zapisałem mapę i zacząłem szukać na forach informacji, czy ktoś jeszcze natknął się na tego pseudo-gracza. Nic nie znalazłem. Otworzyłem własny temat w którym opisałem to co zaszło i spytałem czy ktoś miał podobne doświadczenia. Nie minęło pięć minut gdy post został usunięty. Spróbowałem drugi raz, usunęli jeszcze szybciej. Dostałem PW od użytkownika o nicku 'Herobrine', które zawierało tylko jedno słowo: "Przestań". Próbowałem wejść na jego profil, jednak gdy tylko to zrobiłem, strona przestała istnieć (błąd 404).

Otrzymałem emaila od innego użytkownika forum. Twierdził, że moderatorzy czytają prywatne wiadomości i bezpieczniej będzie kontaktować się mailem. Powiedział też, że on również spotkał tajemniczego gracza i ma pewne wskazówki od innych forumowiczów którzy go widzieli. Ich światy były pełne rzeczy stworzonych nie przez nich, a tajemniczy gracz nie posiadał źrenic.

Minęło trochę czasu, dopiero po miesiącu mój informator odezwał się ponownie. Pewni ludzie którzy spotkali tajemniczego gracza i szukali czegoś na temat Herobrine'a, odkryli że to imię było często używane przez pewnego szwedzkiego gracza. Po dokładniejszym poszukiwaniu informacji, okazało się że może ono należeć do brata Notch'a, twórcy gry. Osobiście wysłałem Notchowi emaila z pytaniem czy w ogóle ma brata. Trochę mu to zajęło, jednak odesłał mi odpowiedź, bardzo krótką :

"Miałem, jednak nie ma go już z nami"

- Notch

Nigdy więcej nie spotkałem tajemniczego gracza, nie znalazłem też żadnych zmian w świecie gry, poza tymi których sam dokonałem. Jedyne co mogłem zrobić gdy go pierwszy raz zobaczyłem, to kliknąć "print screen". Poniższe zdjęcie jest jedynym dowodem na jego istnienie jaki mam.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

fajny mod
Odpowiedz
lol herobrine nie istnieje to tylko historyjka w którą wierzą 10 latki.
Odpowiedz
To jest najbardziej gówniana historia która jest napisana bardzo dobrze XDD
Odpowiedz
Ja nigdy nie widziałam Herobrine'a i nie nie chcę zobaczyć!
Odpowiedz
to straszne!!!!
Odpowiedz
Lol ;P ale straszne
Odpowiedz
W ogóle, to ma ktoś ten plik, czy link?
Odpowiedz
uuu... :D uśmiałam się :D
Odpowiedz
Eja, miałam coś takiego. Zobaczyłam go , pobiegłam za nim. Trafiłam na jaskinię . Weszłam , bo miałam kilof i chciałam znaleźć żelazo. Znalazłam coś więcej. Jednego diax'a stojącego pośrodku wielkiej półokrągłej "naturalnej" groty . Przepaliłam żelazo i cofnęłam się by zrobić screen'a . Nagle spadłam (podłoga była płaska jak stół) i zginęłam, tak jakbym wpadła w lawę. Jednak lawy nie było, a po śmierci nie mogłam się odrodzić. Poczekałam chwilę, myślałam że to błąd. Nagle przyszedł "on" i tak jak w creepypaście powyżęj był Steve'em tylko z nienaturalnie białymi oczami. Zabrał mój diax i zniknął . Grałam na wersji , w której nie było enderman'ów a w miejscu , gdzie przed chwilą stał unosił się "endermanowy" dym . Potem Minecraft mi się nagle usunął . Szukałam pomocy na forach . Nagle Minecraft "wrócił" . Wraz ze wszystkimi światami . Wszystko było OK? Nie! Nic bardziej mylnego! "Herobrine'owy" świat miał napis "PRZESTAŃ!!!" gdy weszłam na niego był pusty. Po prostu wielka mgła . Nie mogłam się ruszyć. Wpisałam komendę "/seed" i pojawił się napis "GŁUPIA! NIE SZUKAJ MNIE! BO..." . Potem wywaliło mnie z kompa. Wróciłam i... nie było moich światów. A potem komp się zwalił. A wszystkie fora "magicznie" przestały mi działać . Gdy ja wchodziłam, nawet na kompie koleżanki i byłam sama pojawiała się "jego" twarz . A gdy ona przychodziła pisało błąd.
Odpowiedz
Laura Rogóż Nie ćpam. Chciałabym, żeby mi się to tylko wydawalo...
Odpowiedz
no to gdzie niby ten screan?
Odpowiedz
no tak głowę zawraca, a pokazać się nie chce na forum xD
Odpowiedz
widziałes herobrine a nie tajemniczego gracza
Odpowiedz
U
Odpowiedz
1. Nie straszne 2. Skopiowane z minecraft wiki
Odpowiedz
Kuba Kamiński Już usunęłam punkt 3
Odpowiedz
Ja gram dosc duzo w mc. Kiedys mialam na to wielka faze. Nie widzialam nigdy zadnych budowli ani postaci. Moze temu ze nie mam slabego kompa wiec nie musze miec mgly.
Odpowiedz
wtf to miało być straszne :) herobrine is my friend >:D
Odpowiedz
powtarzasz legendę herobrina
Odpowiedz
jeja
Odpowiedz
to ma być straszne ?
Odpowiedz
to ma byćstraszne ?
Odpowiedz
To błąd który powoduje pojawienie się postaci człowieka ( http://minecraft-pl.gamepedia.com/Cz%C5%82owiek?version=ec0c783c8d241c5aa282edefa5be4369 )białe oczy powstały na skutek prób usunięcia człowieka a te obiekty to błąd generatora spowodowany zabawami Dock'a. Pozdrawiam
Odpowiedz
Heh nie raz go spotkałam: 1. Raz wracam z kopalni i szykuję się do skoku (kopalnia jest w górach a mój dom gdzieś w dolinie). Zanim skoczyłam zobaczyłam postać obok domku ale znikła. 2. Szukałam pustyni. Znalazłam ją. Ale na pustyni widzę cobellsone Przypadki? Raczej nie :'{ PS. Nie było modów. Nie umiem instalować modów.
Odpowiedz
Terz go widziaplłem -kuba włodarczyk
Odpowiedz
To nie bujda. Ale teraz można sobie wgrać moda. PS moja kol wgrała i nie może grać już!
Odpowiedz
napisałbym że było, ale wtedy bym skłamał, niemmniej jednak słabe w ch*j
Odpowiedz
Gdzie to zdjęcie? -,-
Odpowiedz
Herobrine <3
Odpowiedz
zerżniete z pl.minecraftwiki com...
Odpowiedz
czasami widuje go we mgle ale takich pierdół jak tunele czy piramidy z piasku nie widziałem
Odpowiedz
może ktos wam potajemnie wgrał moda na herobrine? ;D
Odpowiedz
Ja niedawno widziałam chyba właśnie kogoś na trybie single, a teraz nie mogę włączyć serwera i minecrafta -.-
Odpowiedz
Słabe.
Odpowiedz
Ja kiedyś miałam tak, że widziałam piasek i trochę bruku, zdziwiło mnie to i weszłam na jeden z tych klocków bruku. Nagle, piasek się zawalił, a pod nim była lawa. Gdybym nie stała na bruku, już bym nie żyła. ;___; Przypadek? A może jednak nieeee? =.=
Odpowiedz
Gram od nie dawna i nie spotkałam się z tym jeszcze. Pożyjemy, zobaczymy :D
Odpowiedz
heh Herobrine :)
Odpowiedz
Ciekawe. Mam minecrafta 2 lata i raz spotkałem się z takim przypadkiem. Szedłem do mojego domku na pustyni i spotkałem mały domek z bruku a w nim był Herobrine. Coś zaczęło syczeć jak TNT i Wszystko wybuchło. Wyrzuciło mnie z Minecrafta i pisało po angielsku, że to tylko błąd systemu. hehe
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje