Historia

MIELIZNA

entry666 0 11 lat temu 1 437 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Nic z tego nie rozumiem. Nic co dotyczy tych snów nie ma sensu.

Gdy kładę się spać, czasem śnię o sobie, stojącym na platformie w samym środku oceanu. Nie ma żadnego innego przedmiotu w promieniu wielu mil ode mnie.

Oprócz tych rąk, które unoszą się w wodzie. Unoszą się w górę i w dół, a gdy patrzę w dal, widzę miliony takich samych rąk. Wyglądają jak normalne ręce ludzi, ale jest w nich coś... Nie wiem, nienormalnego?

Niektóre desperacko starają się pozostać powyżej wody, inne wyglądają, jakby były martwe, a jeszcze inne starają się wciągnąć mnie do siebie, bym zginął. Prawie wszystkie z tych rąk nie mają części palców, jakby ktoś im je wyłamał. A w samym środku tego bałaganu stoję ja, gapiąc się na ocean kikutów przede mną. Dlaczego tutaj są? Czy w poprzednim życiu zrobiłem coś złego, a te sny mi to przypominają?

Jestem zmęczony wszystkim. Lekarze przychodzą do mojego domu i badają mnie (zgodnie twierdząc, że nie jestem szalony ani znerwicowany). Czasem odwiedzają mnie też medium. Nie mogą znaleźć tu nic, co odbiegałoby od normy. To jest nie w porządku. Sny są coraz częstsze, szczególnie wtedy, gdy palę by ukoić nerwy. Jeśli to potrwa dłużej, opuszczam to miasto i nigdy nie wracam.

Zastanawiam się, jeśli dym z papierosa pobudza te istoty, czy mogą być one duchami, albo czymś w tym rodzaju? Lokalny sklepikarz sprzedał mi trochę papierosów. Może to ma coś wspólnego z tymi snami? Prawdopodobnie dodali do nich jakichś środków halucynogennych. Nie, nigdy nie zrobiliby czegoś takiego. Ich firma bardzo szybko upadłaby, gdyby robili przekręty takie jak ten. Cóż, może i moje przypuszczenia są prawdziwe, ale jeszcze się przekonamy.

Cholera, to coś wypadło z papierosa. To niewątpliwie nie jest dobre świadectwo tej marki.

Chwila, z tego papierosa nie wypadł tytoń! To jest...

...ludzki palec.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje