Historia

KrabbyKiller

piopre13 1 6 lat temu 742 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Opowiadanie o psychopacie "Krabby Killerze" Jak można się domyślić chodzi o naszego kochanego skąpca pana Kraba.

Był zły dzień.....

Padał deszcz...

I nikt nie przychodził...

Jednak stało się jeszcze coś o wiele gorszego.

Krab dowiedział się że będzie zarabiał o 30 procent, co nie jest takie przyjemne gdyż Krab musi opłacać bułki, mięso, składniki, sosy, i co roczne wpłaty dla starego właściciela na co potzeba dobrzych nerwów ale Krabowi troche tych dobrych nerwów brakło i strasznie się wkurzył i z krzykiem wyszedł z restauracji.

Na następny dzień miał taki dziwny uśmiech i był cały czerwony, jednak nie tak jak zawsze....

Z dnia na dzień było z nim coraz gorzej pod względem psychiki aż pewnego dnia Spongebob myjąc naczynia zauważył zakrwawiony nóż i dotarło do niego że pracuje dla mordercy.

Chciał powiedzieć to Skalmarowi ale gdy do niego poszedł zauważył strasznie zakrwawionego skalmara który jak można się domyślić został zabity przez Kraba.

Spongebob szybko opuścił restauracje szedł z niespokojem na policje i poczół mocne pokucie i jak spojrzał na swój brzuch zauważył kawałek noża całego we krwi i nagle padł na podłoge i z reszty sił cichutko powiedział :

-Co pan zrobiiiił??!

A Krab nic nie zrobił tylko się zaśmiał.

Następnie zabił Patryka, Gacusia i nawet swoją curke Perłe.

Teraz Tłusty Krab jest domem dla Psychopaty nazwanego przez mieszkańców miasta- Krabby Killer.

Creepypast by: PioPre13

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

To chyba jakiś żart. Straszne-historie.pl to nie miejsce na głupie żarty.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje