Historia

KrabbyKiller Ciąg Dalszy

piopre13 1 6 lat temu 465 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

KrabbyKiller-Ciąg Dalszy

KrabbyKiller zdobywa nowe morderstwa gdyż opuścił Tłustego Kraba by zabić kolejne osoby...

Jego pierwszą ofiarą była Pani Poof.

Pani Poof w nocy postanowiła coś zjeść a w między czasie KrabbyKiller dostał się do jej domu, KrabbyKiller schował się za lodówke do której Pani Poof miała zajrzeć...

Otworzyła lodówke jednak po sekundzie drzwi lodówki w nią uderzyły i następnie KrabbyKiller zaatakował

Panią Poof a następnie wyrzucił ją przez zamknięte okno do jej auta, a dzięki wysokości z której spadła i na co spadła, od razu umarła.

Następne morderstwo miało być na losowej osobie z ulicy.

Jakiś Ziomek usiadł na ławce i zaczoł palić.

I jak można się domyślić

Krab wyskoczył zza rogu i wbił mu nóż w plecy...

Teraz Krab chce zabić tego co zawsze obrażał jego Restauracje.

Był to Jimmy...

Zaatakował go jednak nie dał rady a Jimmy to postać której nie da się zabić...

Krab zabijał coraz więcej osób w tym dwóch policjantów więc Jimmy, Tess "dziewczyna która przeżyła jego atak" i grupa Policjantów...

Wszystko rozgrywa się obok Tłustego Kraba...

Zaatakowano go od tyłu jednak Krab był nie do zabicia...

Kiedy strzałem wybili Krabowi nóż zaczeli w niego strzelać...

Jednak Krab ciągle szedł do nich tylko wolniej jednak niepotrzebnie Tess się odezwała i przez to Krab się na nią rzucił i zaczoł atakować jednak Jimmy się rzucił na Kraba jednak on go mocno uderzył podniósł nóż i miał zaatakować jednak policjańci ciągle strzelali i w ostatnim momencie Krab został zastrzelony gdyż strzelono go prawie trzystoma nabojami...

Policjańci szybko wrzucili go do Tłustego Kraba i go podpalili...

Creelypast by: PioPre13

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

wow? um? ok? dobre?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje