Zestawienie

Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

admin 38 9 lat temu 417 315 odsłon Czas czytania: ~2 minuty
Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

Historia ta została przedstawiona przez młodą parę z USA, opisali oni ją na portalu Reddit. Przedstawimy ją z ich perspektywy. Znaleźli oni w swoim, dopiero co kupionym domu, ukryte pomieszczenie, bardzo niskie - można było się tam tylko czołgać, a w nim... Zobaczcie sami! "Dwa tygodnie temu wprowadziliśmy się do nowego domu. W piwnicy znaleźliśmy to co widać na zdjęciu powyżej. Początkowo myśleliśmy, że to albo mała winda towarowa lub dojście serwisowe do rur albo piecyka. Tuż obok znajdowała się mała szafka. Wyglądało to tak, jakby poprzedni właściciele chcieli zabudować to meblami".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Sprawdziliśmy co jest w środku. Okazało się, że to niski korytarz, można było się w nim tylko czołgać. W dalszym ciągu wydawało nam się, że to dojście do naprawy rur. Ale kto wykłada takie miejsce dywanikami i montuje tam światło?".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

Mężczyzna wszedł do środka - "wszedłem do środka, idąc przed siebie natrafiłem na więcej dywaników oraz na... pomalowane na czarno drzwiczki. Miały one dwa zamki: na szyfr, oraz małą mosiężną zasuwkę. Zacząłem lekko panikować. Wyglądało to jakby ktoś chciał coś ukryć. Albo zamknąć coś w środku i nie wypuszczać tego czegoś. Zacząłem wąchać czy nie czuć stamtąd zgnilizny oraz nasłuchiwać dźwięków - nic nie poczułem, ani nie usłyszałem. Wyszedłem, zacząłem szukać informacji jak to otworzyć. Stwierdziłem, że jeśli mi się nie uda jutro zadzwonię po ślusarza, a tej nocy spać będziemy z zapalonymi światłami!".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Wróciłem do środka, będę próbował otworzyć drzwi. Najpierw kilka zdjęć samych drzwi".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Drzwi posiadały swoją własną kratkę wentylacyjną".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Górna krawędź drzwi. Były one przybite gwoździami, zalane klejem oraz pianką montażową".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Inne ujęcie górnej krawędzi".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Wszedłem do środka. Pierwsze co zauważyłem"


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Dziwne. Ściany były pokryte dźwiękoszczelnym materiałem oraz pokryte folią - wszystko było białe. W pomieszczeniu były trzy kontakty, oraz mała przestrzeń z wyższym sufitem - mniej więcej wielkości pojedynczego łóżka".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"W rogu pomieszczenia znajdowała się ciężka, brązowa walizka".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Zawartość walizki. Stare drewniane pudełko na biżuterię, koperty z pieniędzmi z różnych stron świata, cztery sztabki srebra".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Pudełko na biżuterię - były tam zegarki, klipsy do krawatu, bransoletki i trochę złota".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"W pomieszczeniu znajdowało się też to pudło, a w nim kasety...".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Tylko jedna kaseta nie miała żadnych oznaczeń - prócz napisów "nie, nie, nie...".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Inne kasety miały oznaczenia takie jak "I '94", "II '95", "III 95", "IV '95", tylko jedna nie miała żadnego opisu, ta z poprzedniego zdjęcia".


Kupili dom, w piwnicy znaleźli ukryte pomieszczenie, a w nim...

"Znajdowała się tam też kartka z napisem "Save Yourself" (uratuj siebie), napis zrobiony był jakimś tuszem". Autor tego wpisu na portalu Reddit zamilkł na jakiś czas po publikacji. Ostatnio napisał, że przejrzał kasety razem z policją. Funkcjonariusze nalegali, aby usunął swój wpis i nie opisywał publicznie nagrań. Napisał tylko, że były one naprawdę poryte, obrzydliwe, i że nie spodziewał się, że tak chorzy ludzie są na świecie. Co byście zrobili gdybyście znaleźli ukryte pomieszczenie z czymś mrocznym w swoim domu? Weszlibyście i przeszukali?


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

siniester XD
Odpowiedz
https://www.reddit.com/r/WhatsInThisThing/comments/2fkjp2/what_happened_to_the_guy_that_found_the_video/ "Actually I was talking to that person and he falsely told me it was a man, wife and two kids. We bought the house from a gay couple. So take from that what you will. The reason why I took everything down was at the request of the Sheriff. It's a lot of stuff relevant to an ongoing case now and they politely asked me to do it so I figure that it would be wise to do so. If further news does happen and it's figured out, I do have permission to scan the reports and show them online after the case is closed. Though I do hope it doesn't get too news or media involved. I really don't want to deal with that. For the most part I'm hesitant to do much anyways. The death threats, insults, people following and neg karmaing any non-tape related post wears me down. I've got no real reason to lie as it doesn't benefit me at all. If I were to go this bassackwards way of promoting something I made it would only fail due to angry mob mentality. I hate stuff like that and wouldn't want to do something like that. It is rather amusing that I've gone from a film promoter, to a viral marketing manager, to a troll, to an actor, and now apparently a director of a low budget indie flick. I don't even own a camcorder. The only thing I ever made was electro house and dubstep and that was 4 years ago. Someone else asked why I had monitors, a midi fighter and an Alesis keyboard on my desk. So take what you want from that, but lying about dumb things isn't my type of thing. For whatever that's worth." - Ostatni post autora
Odpowiedz
Wrzuciłam to do tłumacza: Właściwie rozmawiałem z tą osobą, a on fałszywie powiedział mi, że to mężczyzna, żona i dwoje dzieci. Kupiliśmy dom od pary gejów. Więc weź z tego, co chcesz. Powodem, dla którego wszystko zdemontowałem, była prośba szeryfa. Jest wiele rzeczy związanych z toczącą się obecnie sprawą i uprzejmie poprosili mnie o zrobienie tego, więc sądzę, że rozsądnie byłoby to zrobić. Jeśli pojawią się dalsze wiadomości i się zorientują, mam pozwolenie na zeskanowanie raportów i pokazanie ich online po zamknięciu sprawy. Chociaż mam nadzieję, że nie będzie to dotyczyło wiadomości ani mediów. Naprawdę nie chcę sobie z tym poradzić. W większości przypadków waham się czynić wiele. Groźby śmierci, zniewagi, osoby śledzące i negujące karmę wszelkich postów niezwiązanych z taśmą mnie wyczerpują. Nie mam żadnego prawdziwego powodu, by kłamać, ponieważ nie przynosi mi to żadnej korzyści. Gdybym wybrał ten basackowy sposób promowania czegoś, sprawiłem, że upadłoby to tylko z powodu gniewnej mentalności tłumu. Nienawidzę takich rzeczy i nie chciałbym robić czegoś takiego. To raczej zabawne, że przeszedłem od promotora filmowego do wirusowego menedżera marketingu, trolla, aktora, a teraz najwyraźniej reżysera niezależnego filmu o niskim budżecie. Nie mam nawet kamery. Jedyne, co zrobiłem, to electro house i dubstep, a było to 4 lata temu. Ktoś inny zapytał, dlaczego mam na biurku monitory, myśliwiec midi i klawiaturę Alesis. Więc weź z tego, co chcesz, ale kłamanie na temat głupich rzeczy nie jest moim typem rzeczy. Na cokolwiek to jest warte.
Odpowiedz
Jak to tam były ludzie trupy i wiecie co niepowiem
Odpowiedz
Kasety! /)*w*(\ Na tej kasecie jest napisane 6 razy "No", węsze Slender'a. xdd *Wiem, że to nie on.* Nieno.. Bardzo ciekawie.. Sama lubię takie straszne makaronowe ciekawoski.
Odpowiedz
no pewnie
Odpowiedz
Też takie kasety chciałbym znaleźć w mojej piwnicy
Odpowiedz
Koleś mordował bogaczy i grabił ich biżuterię, złoto, sztabki srebra.
Odpowiedz
A moze tam byly nagrania jak jakis typo katowal swoje ofiary i tam byly zamontowane kamery a on tg nie wiedzial i jeden z tych zakatowanych zrobil to ;www; CHCE WIEDZEC CO TAM BYLO ;O;
Odpowiedz
Pewnie jakieś poje*ane prawdziwe nagrania typu snuff ...
Odpowiedz
Skojarzyło mi się ten korytarz, drzwiczki i reszta z "3096 dni";o
Odpowiedz
Ewa Pewnie tam Było Boku No Pico XDDDD
Odpowiedz
O nie xDDDDDD
Odpowiedz
Ja na początku myślałem że to jakiś schron na zombie apokalipsę, wiecie srebro, róźne waluty, to mogło sie przydać, myslałem też ze w walizce będzie broń.
Odpowiedz
Tradycyjnie myślałam o zwłokach/nadalżywymczłowieku. Kaseeety, ujawnijcie swą zawartość.
Odpowiedz
CIEKAWE CO BYLO NA TYCH NAGRANIACH I CIEKAWE I ZAPEWNE STRASZNE
Odpowiedz
"Serbski film" podzielony na serial xD
Odpowiedz
ZAPOWIADA SIE CIEKAWIE
Odpowiedz
Hmm film sinister czyli gabinet kojarzy mi sie z tym. Ale tasmy mogli ujawnic choc kilka zdjeci opowiesc byka by ciekawsza i bardziej straszniejsza):
Odpowiedz
zdjęcie nr 13: Historia jak w filmie V/H/S (albo V/H/S/2).Tam też była historia,że (SPOILER) grupka przestępców (w drugiej części to byli prywatni detektywi) włamała się do opuszczonego domu i tam były kasety VHS,które trzeba było oglądać w odpowiedniej kolejności,by wywołały odpowiedni efekt.Nie pamiętam żadnej z części pierwszej,choć wiem że były one strasznie poryte,ale w drugiej części (czyli S/V/H/S) były takie poryte nagrania jak nagranie porwania przez kosmitów jakiś dzieciaków czy nagranie z jakiegoś Go Pro na głowie zombiaka (sic!).
Odpowiedz
Kasę i srebro, może też biżuterię bym wzięła (może byłyby coś warte). Ciekawe co było na tych nagraniach, szczególnie na tej "NO NO NO NO NO NO"
Odpowiedz
Nie wiem czemu ale skojarzyło mi się to z ''Sinister'' :o
Odpowiedz
Nie ma to jak zmieniona historia z Sinister :d
Odpowiedz
przypomina mi się Sinister
Odpowiedz
Moja pierwsza myśl ... masky hudy (nwm jak to się pisze ) slender !!!
Odpowiedz
Hoody ;)
Odpowiedz
poprawka, hoodie :V
Odpowiedz
sinister
Odpowiedz
Mężczyzna wszedł do środka - "wszedłem do środka Ale tak to ciekawe, chciałoby się coś takiego przeżyć :3
Odpowiedz
myślałem że tam będą zwłoki :(
Odpowiedz
kurde( przepraszam za przekleństwo) znowu liczyłam na trupa to raz a dwa szukałabym dalej .__.
Odpowiedz
Filmy albo się nie wydarzyło
Odpowiedz
na kasetach były hentai :D takie sobie bo nawet nie opisano nagran na tych kasetach ..
Odpowiedz
Właściwie to gdy zobaczyłem na kasecie napisy "no no no no no " pomyslałem o kartkach slendera http://o1.fbl.pl/w640/o5/201403/12/165890308.jpg
Odpowiedz
A ja o Ajgorze Ignacym
Odpowiedz
Ciekawe, co było na tych taśmach?
Odpowiedz
Paulina Rudzka Wygrałaś xD
Odpowiedz
Wszystkie sezony mody na sukces.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje