Historia

Masz piękne oczy

Olek_527 0 1 rok temu 198 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Było już ciemno, jechaliście samochodem Agata siedziała na siedzeniu obok ciebie patrzyła ci w oczy i się uśmiechała się. Kilka godzin temu zjedliście kolacje w włoskiej restauracji. Powiedziała ci że masz bardzo piękne oczy, wtedy uznałeś to za komplement, ale teraz kiedy jechaliście przez ciemną drogę do jej mieszkania coraz bardziej narastał w tobie niepokój. Kiedy dojechaliście na miejsce i weszliście do środka Agata zaprowadziła cię do salonu i kazała ci chwilę poczekać, po czym zniknęła za rogiem. czekałeś. Kiedy wróciła, niosła tacę z przekąskami. Jedliście, rozmawialiście, śmialiście się ale po kilku godzinach zapytałeś się ją gdzie jest łazienka, okazało się że łazienka  jest na końcu korytarza. Kiedy tam szedłeś Minąłeś nie wielki stolik oraz czerwone drzwi już miałeś wejść do łazienki kiedy nagle zawróciłeś w stronę drzwi. Strasznie tam śmierdziało. Podniosłeś rękę na klamkę i... nic się nie stało, drzwi były zamknięte. Obróciłeś się i niemal podskoczyłeś ze strachu, na końcu korytarza stała Agata z nożem w ręku. Podbiegła do ciebie a w przypływie adrenaliny uderzyłeś ją w głowę wazonem który stał na stoliku. uciekłeś z mieszkania i zadzwoniłeś na policję, wspomniałeś im o drzwiach. następnego dnia otrzymałeś telefon od policji. Kiedy odebrałeś zaniemówiłeś, okazało się że za czerwonymi drzwiami były słoiki z gałkami ocznymi oraz setki ciał z wyciętymi oczami które zaczęły gnić oraz śmierdzieć. Dam ci dobrą jeśli ktoś mówi ci że masz piękne oczy, warto upewnić się że nie jest ich kolekcjonerem.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje