Historia

A mogło być tak pięknie ...

i\'m not dead 0 10 lat temu 577 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewna rodzina wracała późnym wieczorem z wakacji Ciemna droga w gęstym lesie … W pewnej chwili ojciec zatrzymał samochód w tym ciemnym lesie i powiedział, że musi iść się załatwić … i żeby matka z córka się pozamykały a jak on wróci za 5-10 minut popuka w tylnią szybę trzy razy i one będą widziały, że to on wraca i mu otworzą ..Minęło 5 minut 10, 20 pól godziny .. matka zdenerwowana powiedziała córce żeby zamknęła drzwi dokładnie i czekała, a ona pójdzie zobaczyć za tatą i za jakieś 10 minut jak znajdzie tatę wrócą to popukają umówione 3 razy w tylną szybę i wtedy im otworzy.. córka cala wystraszona na początku nie chciała puścić matki .. lecz po chwili się zgodziła pozamykała dokładnie drzwi i czekała na rodziców… po 10 minutach rodzice nadal nie wracali to samo po 20 … w końcu po 30 minutach mała usłyszała pukanie w tylna szybę .. Puk … puk.. Cala uradowana ze to jej rodzice już wrócili obróciła się żeby otworzyć im drzwi jednak jej oczom ukazał się makabryczny widok .. to na końcu sznurka zaczepionego o drzewo wisiały poodcinane głowy jej rodziców i równomiernie pukały o tylną szybę samochodu… puk…puk…puk…

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Czas czytania: ~6 minut Wyświetlenia: 9 912

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje