Historia

GTA: San Andreas - Seryjny zabójca

białadama 5 11 lat temu 9 152 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Opowieść ta powstała w ,,internetach" w okolicach 2006 roku. Praktycznie wszystko pochodzi z tego co gracze widzieli i zamieścili w internecie. Postarałem się zebrać wszystkie ich opowieści w całość.

Grand Theft Auto San Andreas jest grą bardzo obszerną, pełno w niej easter eggów oraz różnych nawiązań do znanych filmów czy innych gier. Ta historia jest jednak inna, prawdopodobnie miała nadawać grze elementów tajemniczości i skłaniać do zastanowienia.

W niektórych miejscach w grze (praktycznie w każdej mieścinie wzorowanej na dzikim zachodzie) można spotkać przechodnia ubranego w czarny płaszcz i kapelusz. To właśnie za tą postacią ma kryć się historia seryjnego mordercy.

Kwestie tego NPC to: ,,The aliens are coming!", ,,Can't let them take me again", ,,You can't steal my mind!" ,,Green blooded abomination!", ,,It's the voices!" (tłum. ,,Nadchodzą kosmici!", ,,Nie mogę pozwolić żeby mnie znowu zabrali!", ,,Nie możecie zabrać mi mojego umysłu!" ,,Zielonoskóre paskudztwo!", ,,To głosy!")

Najczęściej postać ta jest widziana za kierownicą Bobcata w Fort Carson o każdej porze dnia.

Gracze wierzą że mieszka on gdzieś w Tierra Robada. Jednak co ta postać takiego zrobiła że uważa ją się za zabójcę?

Niedaleko Area 69 jest miejsce (nieoznakowane na mapie) z kraterem w ziemi, a w środku niego znajduje się 6 worków z ciałami. Zaraz obok niego stoi samochód. Zgadliście, to Bobcat. A to była jego pierwsza zbrodnia.

Gracze często opowiadają że Mr.Hat (bo tak jest przez nich potocznie nazywany) czasami zaczyna strzelać do losowych przechodniów z Shotguna.

Co jeszcze daje nam poszlaki do twierdzenia że jest zabójcą? W godzinach od 20:00 do 5:00 bardzo często można znaleźć go kręcącego się w okolicach domów przy Tierra Robada, a przy jednym z nich można zobaczyć zaparkowanego Bobcata.

Teraz jeżeli będziecie mieli okazje zagrać w tą część GTA miejcie na uwadze Mr.Hat'a i okolicie Tierra Robada, a może odkryjecie mroczną historię sześciu ciał.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Widziałem wszystko 0.o
Odpowiedz
ta zagadka jast jak misja jeśli dowiesz się bardzo dużo o Mr.Hat pojawia się czerwone koło na mapie akurat nad domem CJ - a gdy tam pojedziemy pojawia się wyznaczene miejsce gdzie musimy ustać,wtedy zaczyna się filmik . CJ wchodzi do domu i słyszy jak ktoś kogoś czymś uderza CJ szybko biegnie na pomoc i widzi jak Mr.Hat wali w faceta kijem bejzbolowym CJ chce temu zapobiec ale jakby skamieniał Mr zabija faceta i wkłada go do worka obok leży 5 takich samych worków póżniej wychodzi i wkłada na bobcata
Odpowiedz
Jedyne, czego nie udało mi się zobaczyć, to strzelania do przechodniów, reszta - potwierdzone.
Odpowiedz
Patrycja Wiktoria Saja to są samochody widmo
Odpowiedz
ciekawe
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje