Historia

Scary Form

upiorzyca 0 9 lat temu 803 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Moja córka Mariola była piękną dziesięciolatką. Miała złote i długie włosy, niebieskie oczy i kilka piegów na twarzy.

Ale to wydarzyło się tak nagle. Przyszłam do pokoju córki, aby obudzić ją na śniadanie. Niestety gdy zobaczyłam to omal nie zemdlałam. Jej części ciała były porozrzucane po całym pomieszczeniu, a na żyrandolu wisiała głowa.

Załamałam się. Ale była jedna rzecz, która mnie nurtowała. "Jak to się stało?" Przypomniało mi się, że moja Mariola prowadziła pamiętnik. Postanowiłam poszukać go i zajrzeć. Pomyślałam, że może znajdę tam jakąś podpowiedź. Szukałam go dwa dni, aż w końcu przypomniało mi się, że moja córka miała maskotkę, (wielkiego psa) z którym zawsze spała. Pogrzebałam trochę w tym psie i znalazłam to czego szukałam. Pamiętnik Marioli. Od razu go otworzyłam i zaczęłam czytać wpisy z ostatniego tygodnia.

12.05.2012 r. Poniedziałek

W moim pokoju kiedy już idę spać dziwna postać z czerwonymi ślepiami, długimi i ostrymi pazurami, cała czarna i zdeformowana przestawia meble w moim pokoju, a pod koniec nocy układa tak jak było z powrotem.

13.05.2012 r. Wtorek

Ta postać (nazwałam ją Scary Form) strasznie się do mnie przybliżyła.Stała koło okna. Mama nie może jej zobaczyć. Strasznie się boję.

14.05.2012 r. Środa

Scary Form Stoi tuż koło mojego łóżka. Czuję jej oddech, który pachnie zgniłym mięsem.

15.05.2012 r. Czwartek

Próbuję zasnąć, lecz Scary Form mi nie pozwala. Mamo czemu nie śpisz ze mną w pokoju.

16.05.2012 r. Piątek

Weszła pod moje łóżko i uderza w nie spod spodu. Mamo pomocy. Naprawdę bardzo się boję.

17.05.2012 r. Sobota

Już nie wytrzymam, ona lub on stoi tuż nade mną i patrzy się w moje oczy. Nie mogę zasnąć boję się, że kiedy zasnę Zabierze mnie ze sobą.

18.05.2012 r. Niedziela

Scary Form pojawił się z wielkim nożem. Podszedł do mnie. Mamo czuję, że to koniec, a więc chcę Ci powiedzieć.Kocham Cię mamu...

Na tym pamiętnik się kończył. Przewracałam strony gdyż chciałam dowiedzieć się więcej. Na ostatniej stronie zobaczyłam napis z krwi "Pora na Ciebie"

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje