Zestawienie

Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

admin 5 7 lat temu 41 687 odsłon Czas czytania: ~1 minuta
Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

Może i wygląda strasznie, może i jest najbrzydszym mężczyzną w Ugandzie. Może nawet na świecie. Ale udowodnił, że każdy może znaleźć miłość. Liczy się to, co masz w środku. Godfrey Baguma, mimo licznych wad fizycznych, może uważać się za szczęściarza. Dlaczego? Oto jego historia.


Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

Pierwsza żona Godfreya zdradzała go, więc małżeństwo skończyło się rozwodem. Pozostało jednak zgodnymi rodzicami dwójki dzieci.


Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

Wkrótce poznał o 20 lat od niego młodszą Kate Namandę, która zakochała się w jego dobrym sercu i poczuciu humoru. Została jego żoną, choć ich miłość musiała pokonać sporo przeszkód.


Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

Początkowo Baguma starał się zachować ich związek z sekrecie. „Ukrywałem się przed jej rodziną przez 4 lata. Nie chciałem, żeby zobaczyli mnie przed jej pierwszą ciążą. Na pewno radziliby jej, żeby mnie zostawiła. Później i tak to robili. Zostawiła mnie nawet na chwilę, kiedy była w 6 miesiącu. Jej rodzina mnie nie akceptowała. Powiedziałem: jeśli jestem dla ciebie ciężarem, odejdź. Zrobiła to. Ale po 2 miesiącach wróciła i już nigdy się nie rozstaliśmy”.


Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

Pobrali się w 2013 roku i mają razem już 6 dzieci!


Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

Godfrey spełnia marzenia również w innych dziedzinach życia. Jest komikiem, a jego pseudonim artystyczny to Sebabi.


Wygląda strasznie? Najbrzydszy mężczyzna w Ugandzie. Nie uwierzycie jak wygląda jego żona!

Dlaczego Godfrey jest szczęściarzem? Może mieć pewność, że miłość jego żony jest szczera. Nie jest ani bogaty ani przystojny. Jest kochany za to, jakim jest człowiekiem.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Przykre.
Odpowiedz
Fajnie że ta strona nie ma zawsze strasznych galerii :)
Odpowiedz
Spejson czy to ty?
Odpowiedz
xD
Odpowiedz
Wiecej powagi przy chorobie...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje