Zestawienie

Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

admin 23 8 lat temu 456 836 odsłon Czas czytania: ~1 minuta
Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Rozpoczynamy nową serię. Zapraszamy do zapoznania się ze strasznymi, niepokojącymi albo chociaż dziwnymi fotografiami, które udało nam się odnaleźć w czeluściach internetu. Na zdjęciu powyżej widzimy stopklatkę z nagrania z kamery skierowanej na bankomat. Albo ta dziewczyna jest tak wysportowana i rozciągnięta, albo... jest demonem.


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Zrobili sobie fotkę w lesie. Dopiero w domu zobaczyli co było w tle!


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Spacer po zamarzniętym jeziorze stanowczo nie jest bezpieczny. Można wpaść pod lód. Albo zobaczyć COŚ pod lodem.


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Młodzi rodzice zobaczyli taki widok w tzw. baby-monitorze. To chyba już czas, żeby dzwonić po egzorcystę.


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Ktoś ustawił te figury przy drodze, żeby straszyć kierowców. Wyobraźcie sobie - ciemna noc, samotna jazda i kątem oka dostrzegacie te postacie. Masakra.


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

To chyba jakiś zjazd rodzinny... bardzo dziwnej rodziny.


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Indianin bez twarzy?


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Ten Mikołaj nie da Ci prezentu. On zje Twoją duszę.


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Starodawne przebranie na Halloween. Robi wrażenie!


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Są różne wersje dotyczące tego co przedstawia ta fotografia. Pierwsza z najpopularniejszych legend zakłada, że rodzina wprowadziła się do nowo kupionego domu, usiadła przy stole. Deski na suficie były już stare i nagle z góry spadło ciało. Druga wersja mówi, że podczas robienia zdjęcia postać zwisająca z góry była niewidoczna, zobaczyć ją można było dopiero po wywołaniu fotografii.


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Zjazd fanów Myszki Miki. Wyglądają jak na zjeździe seryjnych morderców...


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

OK! Ich nie chcielibyśmy spotkać wieczorem, wydają się być w górach - szczególnie nie chcielibyśmy spotkać ich wieczorem na górskim szlaku!


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Spokojnie, to tylko mały demon, który siłą umysłu zabawia się drzewem...


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Przytul się do mamusi...


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

To zdjęcie stanowczo kojarzy się z Rosyjskim eksperymentem ze snem


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Zbliżenie na demona ze zdjęcia nr 13?


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

No to ptaszek będzie miał wyżerkę!


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Tak, to jest całkiem normalne...


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Wada genetyczna, której nie życzylibyśmy nawet najgorszym wrogom! Tyle do szczotkowania!


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Tego słoika nie chcielibyście otworzyć! Dobrze, że polskie panie domu robią trochę inne przetwory na zimę!


Kolekcja strasznych zdjęć, część 1

Pamiętaj o tym jak następnym razem będziesz zakładać słuchawki!


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

3 akurat to nic innego jak inscenizacja jakichś idiotów. Wycięli przerębel, kretyn założył kij wie co, dał nura i spod wody pomachał, a drugi pacnął zdjęcie. Czemu nie ma bata na to, że to topielec pod lodem? Przyczyn jest kilka. -Przerębel został wyciety tylko i wyłącznie w tym celu. gdyby pod kimś załamał się lód, w przeręblu widaćby było odłamki tego co się połamało, a krawędzie byłyby nierówne. Przypadkowe wpadnięcie "na rybach" też odpada, choćby ze względu na wielkośc przerebla. - To co najważniejsze - uniesiona ręka. Zgon powoduje rozluźnienie mięśni - w bezwładnym ciele ręce mogą być uniosione tylko w trakcie opadania na dno - potem opadają. Opcji, że ręka sobie przymarzła też nie ma - kwestia ilośc czasu potrzebnego na to, by woda zamarzła na tyle, by utrzymać człowieka. BA - powstanie nawet ceinkiej pokrywy lodu przekracza szanse na przezycie. Tu zresztą widać, że woda nie stoi, tylko została poruszona. Do tego bąbelki - zdjęcie zostało zrobione od razu po tym jak koleś się zanurzył.
Odpowiedz
18 - to z filmu? jakiego???
Odpowiedz
3 jeleń który się utopił
Odpowiedz
Zauważ że pod lodem jest ludzka dłoń;)
Odpowiedz
Sebastian bisz na sto dwa
Odpowiedz
21- akurat siedzialam w sluchawkach!!! Od razu je zrzucilam
Odpowiedz
czy tylko ja zauważyłam, że w 3 ten odkopany śnieg jest w kształsie serca xd?
Odpowiedz
13 jest urocze ^^
Odpowiedz
12 jest OK :)
Odpowiedz
14 <3
Odpowiedz
Niektóre serio troche straszne jak to coś pod lodem
Odpowiedz
To coś to człowiek
Odpowiedz
na 6 rodzina z Czarnobyla
Odpowiedz
10 jest straszne i dziwne
Odpowiedz
Co do 5 ja kiedyś z kolegą podobnie robiłem :)
Odpowiedz
17, kto powiedział, ze dzieci bocian przynosi...? ;)
Odpowiedz
17 to kadr z filmu "Rescued from an eagle nest " z 1908 roku.
Odpowiedz
O co chodzi na 2?
Odpowiedz
na drugim planie ktoś szczy
Odpowiedz
2. Grzybiarz xD
Odpowiedz
To na pierwszym zdjęciu nie jest niczym trudnym, każdy by tak wygiął głowę
Odpowiedz
Slenderman na 2.
Odpowiedz
Karolina Kaczmarek Być może.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje