Zestawienie

Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

admin 7 8 lat temu 134 690 odsłon Czas czytania: ~1 minuta
Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Podczas Zimnej Wojny Ameryka wydała miliardy dolarów na budowę silosów rakietowych (podziemne konstrukcje zgrupowane w kompleksy, pełniące funkcję wyrzutni rakietowych) rozmieszczonych na terenie całego kraju. Krążyło wiele pogłosek, które z nich są prawdziwe, gdzie są w ogóle umieszczone i co się w nich tak naprawdę dzieje. Od czasu zakończenia Zimnej Wojny wiele z nich popadło w ruinę i zostały opuszczone. Dzisiaj stanowią one dla zwykłych obywateli szansę na poznanie kawałka przeszłości i zobaczenia gdzie najwięksi agenci tamtego okresu wykonywali podstawowe czynności np. drzemali. Ostatnio pewna grupa przyjaciół postanowiła eksplorować wnętrze takiego silosu mieszczącego się w Roswell w stanie Nowy Meksyk. To co tam znaleźli zmieniło ich życie.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Wejście kiedyś było przykryte takim płatem metalu, musiało zostać wyłamane przez poprzedniego eksploratora.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Wewnątrz nie było wiele światła. Było za to dużo czarnych wdów.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Idąc za pająkami w stronę szczytu schodów mogli liczyć tylko na światło lampy z kamery


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Każda ściana, którą mijali pokryta była takimi dziwnymi czarnymi malunkami


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Doszli w końcu do takich drzwi. Po oględzinach stwierdzili, że ewidentnie był koś tam przed nimi. Na drzwiach widać było ślady palnika.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Dalej było znacznie więcej graffiti na ścianach. Można przypuszczać, że pochodzą z 1980 roku.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Często pojawiały się strzałki kierujące w stronę pomieszczeń kontrolnych


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

I to właśnie tam znaleziono najbardziej interesujące rzeczy – w pomieszczeniu kontrolnym na podłodze były ślady starej instalacji sanitarnej oraz resztki rozbitej ścianki z dykty pokrytej jakimś dywanem. W podłogach były dziury przykryte mulczem z podpisem PIEKŁO. Zgodnie z opowieściami eksploratorów śmierdziało stamtąd rozkładającym się mięsem. Dodatkowo w pomieszczeniu znajdował się olbrzymi stożek pokryty cementem i skierowanym w dół, a napis na nim głosił: „40 ton piasku. Użyć w razie awarii”.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Kiedy wyszli z pokoju kontrolnego kontynuowali eksploracje. Znaleźli jeszcze więcej interesującej „sztuki”.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

Po przejściu kolejnych anty wybuchowych drzwi.


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?


Znaleźli opuszczony silos rakietowy! Co w nim było?

W końcu mieli już tego dość. Wyszli tymi samymi schodami i znaleźli ukrytą wiadomość.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

fajne
Odpowiedz
Co takie się tam stało że odmieniło ich życie?
Odpowiedz
Tak rozbudowanego i czasochłonnego trolla to jeszcze nie widziałem. :D
Odpowiedz
czemu mam wrażenie że to jakaś troll galeria i te rysunki jak z fnafa :p
Odpowiedz
Hah, właśnie tak jak zobaczyłem tą postać co jej łzy lecą to se myślę "kurwa niczym obraz marionetki z fnafa"
Odpowiedz
Kamil Wikiera Kamil :D
Odpowiedz
Nie tylko ty xd
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Czas czytania: ~19 minut Wyświetenia: 22 256

Artykuły i recenzje