Zdjęcie

Francesco Lentini – człowiek o czterech stopach i podwójnej męskości

białadama 11 10 lat temu 25 680 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Francesco Lentini – człowiek o czterech stopach i podwójnej męskości

Frank (Francesco) Lentini (18 maja 1881 – 22 września 1966) urodził się w Rosolini w Sycyli i miał siedem sióstr i pięciu braci. Szczęście jakie posiadała matka Franka przejawiające się wysokim poziomem płodności zakończyło się właśnie na nim. Los obdarował go „hojnie” trzema nogami, dwoma kompletami narządów rozrodczych i jedną dodatkową, szczątkową małą stopą rosnącą przy kolanie jego trzeciej nogi. Tak więc w sumie posiadał trzy nogi, cztery stopy, szesnaście palców i dwa sprawne penisy.

Gdy Frank był jeszcze mały, lekarze uznali, że odseparowanie go od jego niekompletnego bliźniaka mogłoby doprowadzić do paraliżu, gdyż ten połączony był bezpośrednio z kręgosłupem.

Rodzice nie uznali tego dziecka i oddali je w ręce ciotki. Ta jednak po czasie oddała dziecko do domu dla dzieci niepełnosprawnych. Jako dziecko nienawidził swoich dodatkowych części ciała, jednak spotkał tam inne dzieci: niewidome, głuche i nieme, a także nauczył się chodzić.

W wieku ośmiu lat Lentini przeniósł się do USA i wszedł do biznesu Sideshow jako „Wspaniały Lentini” dołączając do cyrkowej grupy Ringling Brothers. W wieku 30 lat zyskał amerykańskie obywatelstwo. Jego kariera trwała ponad czterdzieści lat i opasana była licznymi występami w największych cyrkach. Zyskał nawet przydomek „The King”.

http://ciekawostki24.pl/wp-content/uploads/2013/04/36.jpg

Gdy miał sześć lat jego dodatkowa noga była krótsza o 2cm, jednak z wiekiem dystans pomiędzy nogami zwiększał się co sprawiało mu wiele trudności. Frank żartował wtedy, że mając nawet trzy nogi, nie ma pełnej pary.

Lentini ożenił się z trzy lata młodszą od niego Teresą Murray i mieli czworo dzieci: Józefine, Natali, Franka i Jamesa. Frank Lentini zmarł w Jacksonville na Florydzie w dniu 22 września 1966 roku.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

I zmarł w dniu swoich 85 urodzin
Odpowiedz
I mimo wszystko znalazł żonę, spłodził dzieci i był szczęśliwy :)
Odpowiedz
Mógł wykorzystać nawet 2 naraz .........
Odpowiedz
Życiowe
Odpowiedz
dziwne
Odpowiedz
Ciekawe,dlaczego miał tyle dzieci...Hmm.
Odpowiedz
W zasadzie.. To ciekawe ale creepy
Odpowiedz
W zasadzie.. to ciekawe ale creepy niezbyt
Odpowiedz
Albo jestem ślepa albo On nie ma 4 stóp, bo ja widzę 3.
Odpowiedz
Przeciez to wiesniara. Wiec czego sie spodziewac po jej zachowaniu.
Odpowiedz
woow ._.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 4 353

Najnowsze i warte uwagi

Czas czytania: ~17 minut Wyświetenia: 14 406

Artykuły i recenzje