Historia

STARUSZKA

ladykotka 0 11 lat temu 886 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W pewnym domu żyła sobie zamożna staruszka. Po jej śmierci, dom uznano za nawiedzony.Lewitowały tam przedmioty, było słychać jęki, ale pewna rodzina nieuwierzyła w to i wproqwadziła się tam z 5 letnim synkiem. Minął rok od ich wprowadzenia się i wszystko było wporządku. Ucichły jeki, a przedmioty przestały latać. Jednak pewnej cichej nocy, chłopczyk nie mógł zasnąć. Skorzystał z toalety i poszedł do kuchni napić się mleka. W pewnym momencie usłyszł głos "Chodz do mnie, chodz do mnie" chłopiec mimo strachu, który odczuwał, poszedł za głosem. Nagle zobaczył drzwi, z których dobiegał głos. Przerażenie wzbudziło w nim to, że tych drzwi nigdy tam nie było! Nagle drzwi się uchyliły i chłopczyk zobaczył najgorszy widok jaki sobie nawet nie potrafimy wyobrazić. Głos ugrzązł mu w gardle.Stała przed nim owa staruszka, która zmarła rok temu.To dziś była rocznica jej śmierci. Mimo tego że minął dopiero rok, jej ciało było w okropnym stanie...Rano rodzice znaleźli go obdartego ze skóry, a na ścianie było napisane jego krwią "TERAZ UWIERZCIE".

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje