Historia

Myszka Miki 006

Użytkownik usunięty 0 6 lat temu 6 749 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Mój tata miał komplikacje co do kupienia mi odpowiedniego prezentu na święta. Wiedział że lubię "Myszkę Miki" i właśnie to mi kupił. Gdy nadeszły święta tata odebrał paczkę z płytą DVD z 6 odcinkami. Gdy dał mi ten prezent zauważyłem coś co nie pasowało do Mikiego. Chodzi mi o źrenice których nie posiadał. Pewnie mój tata tego nie zauważył,ale ja myślałem że coś było nie tak z jednym odcinkiem. Włożyłem płytę i zacząłem oglądać. Odcinki mnie tak bardzo wciągały że nie mogłem przestać oglądać,jednak to przeminęło gdy obejrzałem 6 odcinek. Intro było trochę inne niż w innych odcinkach. Było czarno białe ale był jeden kolor. Czerwony. Leciał on z oczu Mikiego.

Przypominał mi trochę krew. Realistyczną krew. Odcinek został stworzony przez Red Mist. Odcinek nazywał się "Niech Diabeł Da ci 666"A zaczął się Mikim siedzącym na swoim łóżku. Rozmawiał ze swoim psem Pluto. Ich rozmowa brzmiała tak: Jesteś pewien że do niego pójdziesz? Tak-odpowiedział Miki i poszedł do kaczora Donalda. Wtedy ujrzałem Pluta który siedzi w koncie pokoju. Po kilku minutach ukazał swoją zniekształconą twarz. Chyba Miki mu to zrobił. Po chwili ukazały mi się twarze satanistów,później ukazała mi się liczba 666. Następnie szybko ukazało mi się kolejne ujęcie. Było gdzieś daleko od miasta. Kaczor Donald siedział na trawie skulony tak jakby się czegoś przestraszył. Później pokazało mi się ujęcie z perspektywy oczu Donalda. Twarz Mikiego była zniekształcona,na niej był wyryty przerażający uśmiech. Nigdy go nie zapomnę. Miki powiedział."Chcesz się ze mną pobawić?-Powiedział Miki. Wtedy wyjął nóż i zabił Donalda. Ten widok śni mi się do dziś.

W następnej scenie widzimy Mikiego który idzię w stronę Goof'ego. Goofy nawet tego nie zauważył. Oczy Mikiego co sekundę się zmieniały. Od normalnej do Zakrwawionej. Przestraszyłem się tego tak bardzo że chciałem to wyłączyć ale klikanie jakiegokolwiek przycisku od pilota nic nie dawało więc byłem zmuszony oglądać dalej to coś.

Miki szybko podąrzał za Goof'ym. Gdy był blisko wepchnął mu nóż w plecy a Goof'y leżał na drodzę zakrwawiony. Później zobaczyłem Miikiego ale zamiast być złym był smutny. Powiedział:"Co ja zrobiłem". Wepchnął sobie nóż do serca i zginął. Ostatnie klatki odcinka to ciało Mikiego rozkładające się. Pod koniec napisów odcinka ujrzałem napis: Wkrótce odwiedzisz piekło. Po tym co zobaczyłem nie mogłem zasnąć. Chyba się powieszę.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~poniżej minuty Wyświetlenia: 1 359

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje