Historia

Spongebob Kanciastoporty

Użytkownik usunięty 0 6 lat temu 3 674 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Miałem dobre wspomnienia z kreskówką "Spongebob Kanciastoporty" zawsze lubiłem ją oglądać. Dziś już mogłem zacząć pracę nad moją ulubioną kreskówką. Także animatorzy starali się aby animacja nowego odcinka była jak najlepsza. Jednak nie udało się uzyskać tego efektu przy tym odcinku. Nazywał się on "Śmierć" zaczął się normalnie jednak zauważyłem kilka zmian. Pierwszy kadr przedstawiał Spongebob'a idącego do pracy. Gdy szedł przez drogę ktoś go potrącił. Jego zwłoki były prawdziwe. A raczej tak wyglądały. Następna scena ukazywała nam Patryka który się budzi. Jedyną rzeczą która mnie zaskoczyła to to że Patryk był całkowicie czerwony. Może chodziło o krew? To prawdopodobnie zawsze zostanie tajemnicą. Patryk szedł przez ulicę. Wtedy zobaczył zwłoki Spongebob'a. Zaczął płakać. Z czego to było nam informowane w odcinku to to że Patryk poinformował wszystkich mieszkańców Bikini Dolnego. Wszyscy zebrali się obok zwłok Spongebob'a. Później obraz zaczął się zacinać. Trwało to minutę poczym znowu ruszył. Wtedy zobaczyliśmy Skalmara który stoi z nożem przy oknie. Jego oczy były puste. Wtedy zeskoczył z okna i powoli podchodząc prawie wszystkich zabił. Wtedy przyjechała policja i go zabrała. Pan krab w swojej restauracji się powiesił a Patryk zabił się dżgając się nożem. Na tym odcinek się zakończył. Nikt z pracowników nie zrobił takiego odcinka jednak my wiedzieliśmy że ktoś mógł go zrobić. W internecie nic nie było na ten temat więc musieliśmy powiedzieć o tym twórcy. Nie wierzył nam więc my musieliśmy puścić odcinek po raz kolejny. Jednak okazało się że się skasował. A my nie mogliśmy nic z tym zrobić,mam nadzieję że uda nam się przekonać twórcę o tym odcinku.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 809
Czas czytania: ~4 minuty Wyświetlenia: 1 033

Archiwum

Czas czytania: ~6 minut Wyświetlenia: 9 913

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje