Historia

Jesteś Sam?

Użytkownik usunięty 4 6 lat temu 761 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

To był zwykły dzień w pracy. Wróciłem do domu i zjadłem obiad. Wtedy poszedłem do góry żeby posłuchać queena. Wtedy osłuszałem jakieś krzyki z dołu. Postanowiłem zobaczyć co się dzieje. To co zobaczyłem wprawiło mnie w osłupiene. To była moja żona. Została zamordowana. Na ścianie był namalowany (krwią) pentagram. Moje dziecko również zostało zamordowane. Na ścianie był napisany napis: Jesteś Sam? Zadzwoniłem na policję. Nie udało im się rozwiązać zagadki. Widziałem mojego szefa . Na koszulce miał krew. Mój szef to zrobił. Wtedy policjanci zabrali go do więźenia. Wylał mnie z pracy. Poszedłem na górę. Wziałem ze sobą nóż. Zacząłem od gardła. Kończąc na sercu. Wtedy znowu zobaczyłem ten napis: Jesteś Sam?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Bez sensu. Flaki z olejem...
Odpowiedz
ladislao ja rozumiem że masz za dużo czasu nie wiem czy w związku z chorobą czy coś ale odpuść sobie bo akurat moderatorzy to mogli by twoje zdjęcie wrzucić na główna myśle że można by się bylo wystraszyć...
Odpowiedz
Bardzo dojrzałe wjeżdżać na czyiś wygląd, pogratolować "inteligencji" ;)
Odpowiedz
Aż szkoda pisać -_- Nie, no poprostu, no ku*wa, no nie, moderatorzy czy wy to widzicie?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 809

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje