Historia

ASMR

Lulu the Psycho Killer 0 4 miesiące temu 73 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewnego wieczora, kiedy moi rodzice byli w pracy i w całym domu panowała błoga cisza, nagrywałam filmik ASMR. Robiłam to od dawna, gdyż było to moją pasją, a z racji tego, że za dnia było zbyt głośno, zawsze znajdowałam na to wolną chwilę po tym, jak mieszkanie opustoszało.

Tego wieczora postanowiłam po raz pierwszy spróbować zrobić mukbang*. Przygotowałam jakieś drobne przekąski, które wydawały przyjemne dla ucha dźwięki, po czym zasiadłam przed kamerą oraz mikrofonem.

Nagrywałam przez jakiś czas bez większych trudności. W pewnym momencie jednak musiałam sięgnąć po coś, co zapomniałam wcześniej wziąć. Wyciągnęłam rękę w tamtym kierunku, odsuwając się od sprzętu stojącego przede mną, aby go przypadkiem nie uszkodzić.

Już prawie dosięgnęłam to, czego potrzebowałam, kiedy nagle usłyszałam w słuchawkach odgłosy jedzenia dochodzące skądś obok mnie.

~~~

*Mukbang, meokbang (ko. 먹방, IPA: mʌk̚.p͈aŋ ( odsłuchaj)) – audiowizualna transmisja internetowa, podczas której prezentowane jest spożywanie dużej ilości jedzenia różnego rodzaju, najczęściej w interakcji z widzami. (źródło - Wikipedia)

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje