Historia

Dom z czerwonej cegły

maglownik 1 11 lat temu 882 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

wierzycie w duchy?, większość z nas teoretycznie wierzy że wszystko co jest związane z duchami jest nie realne, a wręcz usłane przez reżyserów by przyciągnąć widzów , ale czy na pewno?

Rok 1945 małe spokojne miasteczko, gdzie życie toczyło się zbyt wolno.

Młode małżeństwo wprowadziło się do domu który budowali przez długi czas niestety nie wyremontowali całego, ciąża kobiety była zagrożona jednak , udało się urodzić dwóch zdrowych dzieci, niestety kobieta umarła. Mijały lata a dzieci dorastały , jeden stawał się intelektualny drugi zaś był szalony.

Pewnego pięknego ranka kiedy słońce zeszło jeden z chłopaków chwycił topór i zarąbał ojca, podpalił dom , sam spłonął , kiedy brat o tym się dowiedział zwariował i trafił do psychiatryka . Mijały lata kiedy w 1974 roku ktoś postanowił kupić ów posiadłość , niestety długo tam nie zabawił gdyż dom jest opętany przez ducha brata z toporem , robiąc barykady drzwi zamykał potencjalnych nabywców by pastwić się nad nimi fizycznie ( latające stoły, sztuce) jak i psychicznie( głosy, zjawa) szaleńczo chce odnaleźć swojego brata, którego nie było wtedy w domu.

A co znajdziemy teraz w tym domu po zmroku?

Oczywiście krzyże zrobione ze słomy, napisy w dziwnym języku oraz głosy i które dobiegają zewsząd

Mimo ,że od tego zdarzenia minęło dużo czasu nikt nie chce wejść po zmroku do domu z czerwonej cegły gdyż każdy wychodził z niego wystraszony na śmierć

A wiec drodzy czytelnicy zgaście światło i wyobraźcie sobie pana z toporem który czeka na brata trzymając głowę swojego ojca i dajcie mu zamieszkać w waszej głowie gdyż dom z czerwonej cegły czeka na kolejnych kupców:)

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

bardzo słabe, w dodatku jakieś okrojone mi sie wydajea jak będe chciał zobaczyć pana z toporem to pójde do pracy
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje