Historia

Dwupiętrowy dom

scaryguy 15 11 lat temu 9 851 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Kiedy byłem mały, moja rodzina wynajmowała dwupiętrowy dom. Oboje rodzice pracowali, wobec czego po powrocie ze szkoły zwykle bywałem w domu sam.

Pewnego wieczoru, gdy wróciłem ze szkoły, zastałem zgaszone światła. W domu panowała cisza. Zawołałem: „Mamo?”. Odpowiedziało mi przeciągłe „Taak?”, dochodzące z drugiego piętra. Zawołałem ponownie – znów ta sama odpowiedź, „Taak?”

Wydawało mi się, że zawołała mnie, zatem wszedłem schodami na górę. Odezwałem się znowu, odpowiedź „Tak?” dochodziła z najbliższego pokoju. Poczułem niepokój i jednoczesną chęć ujrzenia matki; ostrożnie przybliżyłem się do drzwi.

W tym momencie usłyszałem przekręcający się w zamku klucz, drzwi wejściowe do domu otworzyła moja mama, niosąc torby z zakupami.

„Kochanie, jesteś w domu?”, spytała wesołym głosem.

Poczułem ulgę usłyszawszy ją i natychmiast zbiegłem na dół, potem rzuciłem okiem w stronę pokoju, z którego dobiegał głos.

Kiedy spojrzałem w tamtą stronę, drzwi uchyliły się, skrzypiąc cicho. Dosłownie przez moment widziałem coś dziwnego.

Nienaturalnie bladą twarz patrzącą prosto na mnie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

znam, byłó juz tekie
Odpowiedz
Słabe, ale da się czytać :>
Odpowiedz
strasznie slabe
Odpowiedz
fajne ,ale jeszcze czegos brak
Odpowiedz
OMG...............................................!?
Odpowiedz
Zgadzam się z Laura Manson
Odpowiedz
Ok
Odpowiedz
za krótkie ale fajne przy dalszej części
Odpowiedz
dupne
Odpowiedz
za krótkie :(
Odpowiedz
not bad
Odpowiedz
Fajne . :D
Odpowiedz
Krótkie ale fajne ;) autor musiał być nieźle przerażony gdy widział tę twarz (o ile to nie pasta :D )
Odpowiedz
Nuda.
Odpowiedz
może być...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje