Zdjęcie

Lustro

białadama 5 10 lat temu 7 950 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Lustro

Zanim przedstawimy Wam nawiedzone lustro, warto powiedzieć parę słów o domu, w którym się ono znajduje. Rezydencja położona jest na terenie dawnej plantacji „Myrtles”. Przez prawie 200 lat swego istnienia dom ten przechodził z rąk do rąk, a jego właściciele często skarżyli się na obecną w nim złą energię. Nic więc dziwnego, że mówi się o nim jako o jednym z najbardziej przerażających miejsc w USA.

Przyjmuje się, że w domu tym rezyduje przynajmniej 12 duchów. Budynek został postawiony na terenie indiańskiego cmentarza – być może ta zniewaga spowodowała, że dzieją się tam upiorne rzeczy. I to nie tylko związane ze zjawami, które snują się po korytarzach posesji, ale i sprawami całkiem „ludzkimi”. W domu tym zostało zamordowanych 10 osób...

W rezydencji zabito m.in. jedną z jej pierwszych mieszkanek – Sarę Woodruff i dwójkę jej dzieci. Zgodnie ze zwyczajem, po śmierci domownika zwykło się zakrywać wszystkie lustra w domu. Tak też zrobiono i tym razem. Zapomniano jednak o jednym z nich... Legenda mówi, że dusze Sary i jej dzieci zostały wciągnięte do lustra i uwięzione tam na zawsze. Goście tego miejsca często zauważają dziecięce rączki odciśnięte „po drugiej stronie zwierciadła”.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

trochę zalatuje Grahamem Mastertonem
Odpowiedz
Byłem światkiem
Odpowiedz
słaba eeeeee budynek położony na indiańskim cmentarzu zamieszkuje go conajmniej 10 duchów ludzie skarzący sie na niego :P
Odpowiedz
To nie miało być jakieś straszne . -,- Miała to być taka bardziej ciekawostka niż jakaś wymyślona historia, mi tam się podoba chciałabym zobaczyć ten dom na żywo . ;D
Odpowiedz
Mi się to z filmem Lustra kojarzy
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje