Historia

Mamo dlaczego!!!???

creazymia 1 9 lat temu 782 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Żyła sobie kiedyś rodzina której dom znajdował się za cmentarzem i żeby ktoś chciał gdzieś iść musiał przez ten cmentarz przejść... Było święto zmarłych,zblizała się już póżna godzina.W domu zabrakło chleba na rano na sniadanie dla głowy rodziny,a więc matka kazała córce iść do miasta do ciotki pożyczyć chleb żeby ojciec nie był rano zły. Dziewczynka poszła chociaż się bała tego cmentarza.Gdy szła zza nagrobka ukazał się jej duch,przestraszona pobiegła do mista.Wracając myślała jak może przejść obok cmentarza alenie miała innego wyjścia tylko jedna droga prowadziła do domu.Gdy była już przed grobami zaczęła biec ale znów ukazał się jej duch ale inny.Z płaczem wleciała do domu i krzyknęła do matki TY WIEDZIAŁAŚ ŻE TAK BĘDZIE WIEDZIAŁAŚ ŻE ZOBACZE DUCHY a jej matka na to PRZYKRO MI ALE W NASZEJ RODZINIE JUŻ ISTNIEJE TAKA TRADUCJA OD KILKUSET LAT KAŻDE DZIECKO W TWOIM WIEKU MUSI TO ZOBACZYĆ. Dziewczynka z płaczem pobiegła do swojego pokoju.W oknie ukazały się jej trzy duchy z walizką...sami się domyślcie co w tej walizce było...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Autorkę prosimy o zapoznanie się z "Poradnikiem dla autorów", z pewnością ułatwi to wiele rzeczy :) Pozdrawiamy!
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje