Historia

Goatman

Poszukiwacz dobrej creepypasty 1 8 lat temu 9 925 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Mówisz, że lubisz rdzennoamerykańskie legendy? Słyszałeś o Goatmanach?

http://i.imgur.com/1gVK1e3.jpg

Nie? Więc pozwól mi cię oświecić.

Pewnego razu przerwa w zasilaniu zmusiła nas do zrobienia ogniska. A przecież wiesz, że nie ma nic lepszego, niż blask ogniska i dobra historyjka. Właśnie wtedy dowiedziałem się o Goatmanach.

Legenda głosi, że zmieniają postać, a najbardziej lubią przybierać ludzką formę. Dlatego właśnie są tak niebezpieczni.

Ponoć jeśli znajdziesz kość lub fotografię Goatmana i zachowasz ją w domu, poczekają.

"Na co?" pytasz. Odpowiedź brzmi: na ciebie. Czekają, aż wyjdziesz. Wtedy będą przetrząsać twoją posiadłość, dopóki nie znajdą tego, co im zabrałeś.

Był nawet taki przypadek, usłyszałem o tym tamtej nocy, że ktoś spotkał Goatmana twarzą w twarz.

Była noc taka jak ta, która panowała, kiedy tego słuchałem. Kilku mężczyzn zaplanowało zrobić sobie ognisko na pustyni i opowiedzieć sobie kilka historyjek. Wtedy z głębi pustyni wyszedł człowiek i przysiadł się do nich, przGoatman.jpg

ez cały czas nie mówiąc ani słowa. Nikt nie obdarzył obcego miłym spojrzeniem.

Jeden z mężczyzn przytoczył legendę Goatmana. Na końcu legendy mężczyźni zaśmiali się nerwowo. Obcy dalej siedział całkowicie cicho.

Mężczyźni zdecydowali zgasić ognisko i wrócić do domu. Nie mieli wystarczająco dużo miejsca dla obcego i pomyśleli, że może pojechać do miasta autostopem.

Właśnie wyjechali, gdy zobaczyli, że coś ściga ich samochód. Przestraszeni, przyśpieszyli. To coś również przyśpieszyło.

Kiedy dogoniło ich samochód, przewróciło go i zaciągnęło trzech mężczyzn wgłąb nocy.

"Co się z nimi stało?" pytasz. Nigdy ich nie znaleziono.

Uważaj na Goatmanów. Mogą zmieniać wygląd, nie mówiłem ci? Ten bezdomny, błagający o drobne, on mógł być jednym z nich. Albo twój szef, nauczyciel, przyjaciele.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nareszcie mam dobry powód żeby nie chodzić na matmę: "Boję się, że nauczycielka to goatman, i tylko czai się aż podejdę do tablicy" :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje