Historia

Strażnik Końca

kapiorek 0 9 lat temu 791 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

W dowolnym mieście, w dowolnym kraju udaj się do jakiegokolwiek szpitala psychiatrycznego lub ośrodka resocjalizacji do jakiego możesz się dostać. Kiedy dotrzesz do recepcji, poproś o spotkanie z kimś, kto nazywa się "Strażnikiem Końca". Dziecięcy strach powinien pojawić się na twarzach pracowników. Gdy tak się stanie, zostaniesz zabrany do komórki znajdującej się w głęboko ukrytej części budynku. Jedyne co usłyszysz, to echo osoby mówiącej do siebie, roznoszące się po korytarzu. Będzie to w języku, którego nie znasz, jednak w głębi duszy poczujesz niewypowiedziany strach.

Rozmowa może ucichnąć w każdej chwili, wtedy ZATRZYMAJ SIĘ i SZYBKO powiedz na głos: "Tylko przechodziłem, chciałbym porozmawiać". Jeśli wciąż jest cicho, uciekaj. Wyjdź, nie zatrzymuj się pod żadnym pozorem, nie idź do domu, nie zatrzymuj się w zajeździe, po prostu idź i zaśnij wtedy, gdy ciało odmówi Ci posłuszeństwa. Rano będziesz wiedział, czy udało Ci się uciec.

Jeżeli głos powróci po tym jak wypowiedziałeś te słowa, idź dalej. Gdy dotrzesz do komórki, Twoim oczom ukaże się pokój bez okien i osobą siedzącą w kącie, mówiąca w niezrozumiałym języku i tuląca coś do siebie. Ta osoba odpowie tylko na jedno pytanie: "Co się stanie, gdy wszystkie się połączą?"

Osoba będzie wpatrywać się w Twoje oczy i odpowie na pytanie z wszystkimi przerażającymi szczegółami. Wielu traci rozum w tej komórce, niektórzy znikają zaraz po spotkaniu a nieliczni umierają. Jednak większość robi najgorszą rzecz - patrzy na to, co znajduje się w rękach tej osoby. Ty też będziesz chciał spojrzeć. Jednak ostrzegam - jeśli to zrobisz, Twoja śmierć będzie przepełniona horrorem i bezlitosnym okrucieństwem.

Śmierć spotka Cię w tym pokoju, z rąk tej osoby.

To przedmiot 1 z 538. One nigdy nie mogą się połączyć. Nigdy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje