Historia

Sen.

scarykiller 0 9 lat temu 842 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Znasz to uczucie gdy budzisz się w nocy?Patrzysz na zegarek 3.00.Mówisz "pewnie miałem zły sen" idziesz znowu spać.Zasypiasz śpisz już jakieś pół godziny nagle budzisz się spoglądasz na zegarek i widzisz 3.01.Dziwisz się jak to możliwe.Czujesz czyjąś obecność lecz jesteś sam.Mówisz wyobraźnia pewnie płata mi figle.Zasypiasz.Budzisz się,czujesz smród nie zwracasz na to uwagi próbujesz zasnąć.Następnie słychać drapanie i pukanie nachalne do drzwi.Ogarniasz się i idziesz sprawdzić o co chodzi.Podchodzisz do drzwi już jesteś blisko jeszcze kawałek i zaraz zobaczysz kto to.Podchodzisz do drzwi wszystko ustaje patrzysz nikogo nie ma.Wracasz do łóżka zasypiasz nagle słyszysz dzwonek twojego telefonu Patrzysz na numer 666.Dziwisz się otwierasz nową wiadomość patrzysz z przerażeniem na telefon.Na ekranie napisane jest "Czemu mnie nie wpuściłeś?I tak to już twój koniec czujesz ten smród?Zobacz pod łóżko"Nagle słyszysz pukanie do drzwi znowu drapanie.Zaczynasz płakać otrzymujesz kolejną wiadomość "Płacz w niczym nie pomoże"Drzwi wyważone godzina 6.15.Ktoś się zbliża jest już blisko nie masz gdzie uciec to już twój koniec leżysz na łóżku płaczesz czujesz smród coraz większy smród.Nagle się budzisz stwierdzasz tylko ze to zły sen.Lecz wszystko zaczyna się od początku.Tylko że postać się zbliżyła jeszcze bardziej mówisz,że to zły sen i to nie istnieje tym razem czujesz ból straszny ból.

Już się nie budzisz

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje