Historia

Rh- (część I)

Bļøøđý_§ķūļļ 1 3 lata temu 284 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Rok 3068. Naukowcy potwierdzają teorie - grupy krwi rh- nie są wynikiem ewolucji. Przybyły do nas w niejasny sposób. Aby dowiedzieć się skąd one pochodzą organizowano akcje w których wojskowi naukowcy w asyscie żołnieży wchodzą do szkół i po kolei każdemu pobierają krew, sprawdzają jej grupę i jeśli okaże się ona rh- zabierają do tajnych laboratorii. Tak po prostu idą z nimi do swoich furgonetek z ciemnymi szybami lub w ogóle bez szyb i już ich więcej żaden 'cywil'nie zobaczy. Z czasem akcja przeniosła się na inne miejsca publiczne np. galerie handlowe. 

Kartka z notatnika doktora ■■■■■■ ■■■■■■■ ( usunięto z powodu naruszenia praw):  

13.10.3068r 

To jakieś szaleństwo!  Co oni zrobią z tyloma ludźmi! Po cholere nam ich aż tyle. W zupełności wystarczyłoby po dziesięć z każdej grupy. Pewnie mają jakieś tajne bazy o których nawet NAM nie wiadomo. Ciekawe co zrobią jak ich nie pomieszczą, wtedy dopiero będzie ciekawie - istna komedia. Może uda się zorganizować strajk czy coś takiego.

Dwa dni później wybuchł strajk wśrod naukowców. Na wszystkich protestujących nałożono kary w postaci ■■■■■■■■ ■■■■■■■. 






Hej, to pierwsza część mojego pierwszego prawdziwego opowiadania. Zostawcie komy i napiszcie czy chcecie drugą część.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Fajnie sie zapowiada. Oby tak dalej! ;)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje