Historia

MASAKRA

Mordured_terra_nova 0 9 miesięcy temu 112 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

czemu czytasz creepypasty jeśli codziennie w faktach morderstwo nie morderstwo , handel narkotykami , kradzieże itp . do wyboru do  koloru !

żyjemy w takim świecie że takie żeczy są niestety na porzątku dziennym i tylko od nas zależy czy to zmiwnimy czy nie . 

zabieramy zwierzętą wszystko . no przecież co z tego ja robimy rezerwaty i piepszone zoo które TYLKO dla nas są atrakcją a tak naprawdę dla zwierząt więzieniem . wsumie gdyby nie to że jesteśmy bardziej rozwinięci umysłowo to na pewno nie byliśmy by na szczycie łancucha pokarmowego . takie mrówki , pająki i myszy gdyby były naszych rozmiarów nic by nie pomogło na w przeżyciu . 

lasy . najważniejsza część ziemi . to one wytwarzają powietrze niezbędne do życia . niby jak wykarczujemy to w innym miejscu dodajemy . a co z taką tajlandią ? kiedyś 80 % powierzchni tajlandi to były lasy . gdzie to 60 procent ? teraz chyba nawet polska ma więcej .

można powiedzieć że sami się zabijamy . wojny , reaktory jądrowe i te szkodliwe fabryki . za chwilę sami się pozabijamy . i mówię to szczerze : chcesz potworów ? sami nimi jesteśmy . chcesz masakry ? już ją mamy . i ostatnie : jeśli nie zmienimy tych wymienionych żeczy to do piero będzię MASAKRA .


************************************************************


ta historia niema nikogo obrazić lecz pokazać . nie zmieniajmy tego świata w wielkie guwno 


                                                  dla czytelników M.T.N

                                                

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje