Historia

najstraszniejsze tortury świata

Mordured_terra_nova 0 1 rok temu 237 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Wyobrażasz sobie przedmioty i tortury które powodują tak straszną śmierć jaka ci się nigdy nie śniła nawet w najgorszym koszmarze ? to zestawienie pokaże cico potrafili wymyśleć ludzie ...

1. gruszka 

był to metalowy przedmiot o wyglądzie gruszki . wkładano ją do wybranego otworu w ciele np . do buzi , odbytu , pochwy poczym kręcono korbką . gruszka rozszerzała się powodując niewyobrażalny ból . 

2. wanna 

skazanego wkładano do beczki . przez cały czas jest karmiony i pojony więc musi załatwiać swoje potrzeby . nie ma gdzie to robić więc robi do beczki w której jest wystaje mu tylko głowa . po jakimś czasie zacznie się topić w guwnie . na dodatek muchy itp . zajmą się resztą ...

3. nabijanie na pal 

osoba która ma zostać nabita jest kładziona na ziemi i sznurami przyczepiana do koni . konie ciągną skazanego po ziemi i wbijając pal w odbyt aż do brzucha . następnie pal jest podnoszony i ustawiany pionowo co powoduję jeszcze większe obrażenia . 

4. rozciąganie 

jak nazwa wzkazuję polega na rozciąganiu . osoba leży na stole do jej nóg i rąk doczepiane są sznury i nawijano na kołowroty .


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Czas czytania: ~2 minuty Wyświetlenia: 10 000

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje