Historia

wyspa cz. 1

Mordured_terra_nova 0 10 miesięcy temu 110 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

zadźwięczał budzik wskazujący godzinę 7.30 . jason przetarł oczy poczym zkopał z siebie koc którym był przykryty . do późna analizował zdjęcia satelitarne dzięki którym odkrył w końcu położenie wyspy na której zagineła ekspedycja . nie było to łatwe chociasz jason był i jest bardzo dobrym informatykiem i hackerem . dostał się do tajnych akt które wskazywały na obecność wyspy w trójkącie bermudzkim . z niewiadomych przyczyn istnienie wyspy było zatajane przez wiele lat aż do.momentu kiedy jason odkrył dokładne położenie wyspy . teraz wystarczy zorganizować ekipę która podejmię się tej wyprawy .

 *

jason zamieścił w internecie ogłoszenie że szuka osób do wyprawy nie zdradzając do jakiego miejsca się udadzą ponieważ obawiał się że rząd itp . mogą go znaleźć i coś mu zrobić . po tygodniu od wystawienia ogłoszenia zgłosiło się 6 osób . będą mieli się spodkać w  małej knajpie na ratajach . jason założył grupę na której wszystkie te osoby były . dzięki temu będą mogli sę lepiej poznać . po pewnym czasie czatowania z nimi jason dowiedział się imion osób ( olek , kuba , alicja , damian , weronika , adrian i tymon . byli w podobnym wieku chociasz najstarszy był adrian . 

**

jason stoi przed wybraną przez nich knajpą . za 10 min . powinna przyjść reszta . około ustalonej godziny każsdy już był oprucz tymona która napisał że się spóźni . kiesy wybrali już stolik jason wstał i powiedział :

- zgłosiliście się do uczestniczwnia w wyprawie . związku z tym że pozyskanie wiadomości o tym miejscu było nielegalne więc nie mogłem zdradzić co to za miejsce . teraz to powiem : zbadamy wyspę której nie ma na mapach . znajduję ona się w samym środku trójkąta bermudzkiego .

C.D.N. 


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje