Zdjęcie

Lalka Robert

białadama 10 11 lat temu 23 062 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Lalka Robert

Pamiętacie laleczkę Chucky? Wygląda na to, że historia nawiedzonej rudowłosej kukiełki o demonicznym uśmiechu wcale nie została wyssana z palca.

W 1906 roku chłopiec o imieniu Eugene dostał prezent od pewnego gościa z Bahamów. Była to lalka, którą nowy właściciel nazwał Robertem. Chłopczyk nie zdawał sobie jednak sprawy z tego, że mężczyzna będący znajomym rodziców Eugene'a, w głębi duszy wcale nie żywił do nich pozytywnych uczuć. Żeby tego było mało - człowiek, który podarował brzdącowi lalkę, parał się czarną magią i voodoo. Eugene wkrótce się przekonał, że z jego prezentem jest coś nie tak...

Rodzice zauważyli, że ich syn mówi do swojej zabawki. Nie byłoby w tym niczego dziwnego, gdyby nie to, że... lalka czasem chłopczykowi odpowiadała. Również i sąsiedzi rodziny małego Eugene'a zaczęli się niepokoić. Gdy nikogo nie było w domu, kukła znienacka pojawiała się w oknach i wypatrywała powrotu jego właścicieli. Najbardziej przerażające było to, że w ciągu kilku godzin Robert potrafił wielokrotnie zmienić swoje położenie...

Czasem, w nocy, dało się słyszeć przerażający śmiech i stukot małych nóżek. Na tym nie kończyły się psoty Roberta – zdarzało się, że upiorna lalka wywracała meble i zrzucała przedmioty z szafek.

Mimo że zabawka dawała się wszystkim we znaki, nikomu nie przyszło do głowy pozbyć się jej.

W 1974 roku Eugene zmarł, a jego dom kupiony został przez nowych właścicieli. Para, która tam się wprowadziła, miała dziesięcioletnią córkę. Dziewczynka „przywłaszczyła” sobie niemłodego już Roberta... i wkrótce bardzo tego żałowała. W nocy wielokrotnie budziła swoich rodziców przeraźliwym wrzaskiem. Opowiadała im o tym, że lalka chodzi po jej pokoju, wywraca różne przedmioty, a nawet że usiłuje zrobić jej krzywdę.

Obecnie zabawka znajduje się w muzeum na Florydzie. Nikogo już nie dziwi, że od momentu przeprowadzki lalki dziwaczne i niewytłumaczalne zjawiska mają miejsce w nowym lokum Roberta...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Stary, dobry Robcio <3 oglądałam o tym dokument na viasat history w którymś odcinku "muzeum pełne tajemnic" o nim mówili. To było kilka lat temu, kiedy jeszcze nie byłam nałogową czytelniczką strasznych historii. Pewnego wieczoru zostałam zaproszona na piżama party do przyjaciółki, wszystkie dziewczyny opowiadały straszne historie i chciały, żebym też coś opowiedziała. Przeszukując mózg przypomniałam sobie o Robercie i przekształciłam obejrzany materiał na historię. W nocy nikt przeze mnie nie mógł spać... :( ale to nie dzięki historii, tylko dzięki nerwom dziewczyn :D
Odpowiedz
to wymyślona opowieść jak wiele innych
Odpowiedz
http://memytutaj.pl/media/created/i8ydb6.jpg
Odpowiedz
W filmie "Obecność" coś takiego też było, ale tylko na początku :p
Odpowiedz
Wywracana meble? SERIO.. XD
Odpowiedz
"wywracała"
Odpowiedz
Nie mogli jej tak po prostu spalić ... ?
Odpowiedz
wcześniej już widziałem tą historię :D
Odpowiedz
To jest prawdziwa lalka, czy wymyślona na potrzeby napisania historii?
Odpowiedz
prawdziwa
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje