Historia

Mała schizofremiczka!

samara123 3 11 lat temu 1 422 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W huefborn miszkała rodzina Oltsbortów . Mama Alice , Tata Klain i dzwie córki Jane i Mischel. Jane była chora na schizofremie. Rodzice znienawidzili ją kiedy wypchnęła przez okno młodszą siostrę Susan, dziewczynka umarła w szpitalu.Rodzice bali sie o Mischel żeby Jane nie zrobiła jej krzywdy. Doszło do tego że rodzice w panice co noc zamykali Jane na strychu, aby w nocy nie musieć martwić sie o Mischel. Dziewczynka wwpadała w ogromy strach kiedy przez noc musiala spac w ciemnych strychu na starym materacu.W szkole Jane byla wysmiewana przez innych.Pewnego dnia mama dziewczynek odebrala telefon, dzwonila jej mama mowila ze u jej siostry w domu wybuchl pozar i zeby przyjechala natychmiast do niej. Alice pobiegla po Klaina i pojechali szybko do siostry Alice. Co bylo w tym wszystkim najgorsze? zapomnieli zamknac Jane na strychu. Kiedy wrócili do domu. Szybko zorientowali sie ze nigdzie nie ma dziewczynek. Kiedy poszli na strych zobaczyli zamkniete drzwi. Otworzyli je a w srodku siedziala Jane, spytali ja gzie jest Mischel ale ta powiedziala im że nie wie bo byla ciagle na strychu. Miesiac pozniej na strychu policja znalazla zwloki calej rodziny.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

tyle błędów, że ledwo da sie zrozumieć.
Odpowiedz
Średnio napisane
Odpowiedz
SchizofreNie* przez "n" a nie "m", ile można powtarzać...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje