Historia

Prawda

czarnanoc 0 9 lat temu 861 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego nawet najlepsi ludzie odczuwają chęć robienia zła?

Tak, im też się to przytrafia. Nawet w najmniej oczekiwanych momentach.

Widzę, że nie macie pojęcia. Dobrze, opowiem wszystko od początku.

Podobno ludzie zostali stworzeni na podobę ich "Boga Jedynego". Jednak przez "Szatana" stracili jego zaufanie. Zamiast spróbować zbliżyć się do niego, woleli spełniać własne zachcianki. Jednak po poświęceniu się Jego Syna, zostali uwolnieni od grzechu.

Ja jednak znam całkiem inną historię. Człowiek ewoluował ze stworzenia posiadającego instynkt. On też taki posiadał, choć potrafił go przytłumić. Coraz bardziej mądrzał. Teraz ludzie żyją w tak zwanym społeczeństwie. Wynajdują coraz bardziej przydatne rzeczy, które ograniczają też wyobraźnię innych.

Dlaczego znajdują też czas na zasmucanie i obrażanie innych? Gdyż nadal istnieje ten instynkt. Rządza destrukcji. Dzięki niemu nigdy nie traficie do tak zwanego przez was "nieba". Nie ma tam miejsca dla stworzeń, które wiedzą, że źle czynią, ale nadal to ciągną.

Pewnie zapytacie się o zwierzęta? One posiadają tylko instynkt, więc nie mają pojęcia, że źle czynią i że może być jakieś inne wyjście.

Na pewno nie istnieje coś takiego jak "czyściec". Mówię od razu. To tylko bajka dla dzieci, żeby w pierwszych latach swojego życia miały jakąś pociechę.

Teraz, po tym wszystkich, zastanawiacie się zapewne, gdzie w takim razie lądują ludzie?

Wszyscy przychodzą do mnie.

O, czy to ty chcesz do nas dołączyć? Świetnie! Witam w krainie wiecznego cierpienia!

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje