Zestawienie

Blok, który przetrwa wszystko

admin 12 9 lat temu 78 970 odsłon Czas czytania: ~1 minuta
Blok, który przetrwa wszystko

Katastrofy naturalne, apokalipsy zombie, ataki nuklearne, inwazja kosmitów - dla tego budynku to żaden problem. Przetrwa on każde zagrożenie. A jeśli masz trochę wolnej gotówki możesz w nim zamieszkać! Sprawdźcie jak się w nim żyje.


Blok, który przetrwa wszystko

Survival Condo Complex to kompleks mieszkaniowy sięgający ponad 53 metry pod ziemię. Zbudowano go na bazie starego silosu rakietowego. Zaprojektowano go tak, by 70 osób, które mogą w nim zamieszkać, przeżyło co najmniej pięć lat bez wychodzenia na powierzchnię.


Blok, który przetrwa wszystko

Deweloper oferuje mieszkania zajmujące całe lub pół piętra, a ich ceny oscylują pomiędzy półtora a trzema milionami dolarów. Podobno sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Swoje apartamenty wykupują głównie przedsiębiorcy, lekarze i naukowcy.


Blok, który przetrwa wszystko

Patrząc na liczne udogodnienia trudno dziwić się bogatym, że chcieliby przeżyć tu katastrofę. Mieszkańcy mają dostęp do krytego basenu, kina, ścianki wspinaczkowej, parku dla psów, siłowni, biblioteki i przychodni.


Blok, który przetrwa wszystko

Obiekt jest oczywiście chroniony 24 godziny na dobę.


Blok, który przetrwa wszystko

Kompleks zbudowany został z myślą o przeżyciu długiego okresu. Po zakupie apartamentu, każdy z mieszkańców otrzymuje 5-letni zapas mrożonego jedzenia.


Blok, który przetrwa wszystko

Obecnie kompleks zasilany jest z sieci energetycznej, ale uniezależnienie od niej jest możliwe dzięki własnym generatorom i bateriom.


Blok, który przetrwa wszystko

W przypadku kataklizmu kompleks funkcjonować ma jak społeczność. Na jego terenie znajduje się w pełni wyposażona klasa, a nawet cele dla niesfornych mieszkańców.


Blok, który przetrwa wszystko

W przypadku katastrofy firma zapewnia transport do bunkra. Planują oferować opancerzony transport, który przywiezie każdego, kto znajduje się w odległości 400 mil od kompleksu.


Blok, który przetrwa wszystko

Wszystkie mieszkania w kompleksie w Kansas zostały już wyprzedane. W trakcie budowy jest już bliźniaczy kompleks. Większość apartamentów w tym drugim także już wykupiono.


Blok, który przetrwa wszystko

Lary Hall, deweloper, twierdzi, że zapotrzebowanie jest bardzo duże i rozważa budowę trzeciego kompleksu gdzieś w Teksasie.


Blok, który przetrwa wszystko

Tak wygląda wnętrze jednego z apartamentów. Wygląda bajerancko. Mają tu nawet sztuczne okna. Na ekranach możesz wyświetlić co tylko zechcesz.


Blok, który przetrwa wszystko

Okna na świat mogą wyświetlać nawet obraz na żywo z powierzchni wokół kompleksu.


Blok, który przetrwa wszystko

Wygląda na to, że znaleźliśmy odpowiednie miejsce na przetrwanie apokalipsy.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Przetrwamy..? Gówno....przetrwac maja szansę tylko bogacze,którzy mają gdzieś wszystkich innych i zero człowieczeństwa w sobie. Naprawdę super przyszłość zapewnią....
Odpowiedz
trochę jak ul z resident evil tam też mieli sztuczne okna :v
Odpowiedz
no fajnie fajnie ..:) cóż my zwykli ludzie w czasie kataklizmu możemy co najwyzej puścić se slajdy z takiego kompleksu..... zanim padną internety:))) xD. Pierwszeństwo zawsze ma najbogatszy....
Odpowiedz
W Polsce postoi max miesiąc :)
Odpowiedz
Czy ja tam widzę znak Kosogłosa? xd
Odpowiedz
Nie zdziwiłbym się gdyby firmą budującą takie schrony było Vault-Tec. :)
Odpowiedz
Też o tym pomyślałam :D a później wchodzisz i cię hibernują :p
Odpowiedz
Mój dom XD
Odpowiedz
A co jeżeli będzie taki kataklizm że ten schron znajdzie się pod wodą tak że po 5 latach nie będzie możliwości wyjścia. Jest taka możliwość na wskutek ruchów tektonicznych. Gdybym ja miał kasę to raczej bym zainwestował w jednostkę pływającą, niezatapialną oczywiście :-)
Odpowiedz
Ada Chrapek masz lajka za nawiązanie do metina XDD
Odpowiedz
Jednostka pływająca przyda ci się tylko w czasie potopu. A reszta kataklizmów? Np. bomba nuklearna? Wtedy nie będzie co zbierać ze statku. No bo ze ścianami z betonu o grubości 5m nie popływasz xD Co do bunkra, jak przykryje go 20m wody to i tak wypłyną bez sprzętu, a jak więcej to po prostu trza mieć akwalung :)
Odpowiedz
Karol Aksamski Tylko żeby taki schron miał odpowiednią śluzę żeby można go było opuścić po przykryciu wodą. Bo jeżeli budowniczy tego nie przewidują może tak się stać że po otwarciu schron zostanie zalany wodą i ci co są w głębi schronu prędzej się utopią jak wypłyną na powierzchnię.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje