Historia

Miłość bez końca.

abimore 0 8 lat temu 1 439 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Kocham cię kocham cię

Wciąż widzę cię

widzę cię

Z mych rąk

nie puszcze cię

Bądź mój

Nie oddam cię żadnej

bo ja kocham cię.

***

Był środek lekcji gdy Julka podała list swojej najlepszej koleżanki.Julia była niewysoką blondynką o zielonych oczach.Nosiła okulary i była zakochana w wysokim brunecie o imieniu Kuba.Jej najlepsza przyjaciółka podała list następnej a ta podała w końcu Kubie.Mała karteczka wyrwana z zeszytu z napisem "Kocham cię Kuba" szybko trafiła do kosza.Julkę czekało rozczarowanie tak bardzo była zakochana w Kubie.

***

Z jej oczu spływały łzy gdy znów wtulała się w niebieską poduszkę.Tak bardzo go kochała.Pisała w swoim pamiętniku wiersze i teksty o tym jak bardzo go kocha.On jednak wiedział tylko że jakaś brzydka okularnica podkochuje się w nim.Łzy spływały jej po twarzy.Rodzice Juli nie wiedzieli że kocha się ona w Kubie.

Julia wpadła na pomysł wysłania Kubie pięknego listu w którym wyzna jak bardzo go kocha.Wzięła kartkę,wycięła ze zdjęcia szkolnego jego zdjęcie i narysowała mnóstwo serc. Jej obrazek był

skończony.Wierzyła w to że doceni jej starania.Zacisnęła pięści i zasnęła.

***

Julka niespokojnie usiadła na krześle.Była to pierwsza lekcja.Nauczyciela jeszcze nie było więc podeszła do niego i wręczyła mu te kartkę.Czuła wielkie podekscytowanie ale on wyśmiał te kartkę i wyrzucił do kosza.Zbierało jej się znowu na płacz.Usiadła w ławce i pisała wiersz o tym jak bardzo go kocha.

Ale nie chciała mu go dać wiedziała że wyrzuci go jak każdy inny.

***

Lekcje zakończyły się tak szybko jak się zaczęły.Julia wciąż wycierała łzy kiedy nagle coś przykuło jej uwagę.Kuba stał obok Kasi rozmawiali razem aż w końcu doszło do pocałunku.To bardzo rozwścieczyło Julie nie wiedziała czy walczyć o swojego chłopaka czy wypłakać się w poduszkę ponownie.Zdecydowała wypłakać się.

***

-Och..Natalka ty nie wiesz nawet jak ja go kocham marze żeby on wyznał mi miłość - powiedziała Julia

-Wiesz on chodzi z Kasią ,raczej z tobą nie będzie-odpowiedziała,koleżanka Juli Natalia.

-Musze o niego walczyć !-krzyknęła Dziewczyna.

-Tylko nie przesadzaj...

-Pożycz mi swój aparat chce zrobić kilka zdjęć-powiedziała Julia

-Po co? - zapytała

-Po to Natalko żeby..zrobić zdjęcia ...

-Ok,masz - odpowiedziała i podała swojej przyjaciółce aparat.

***

Czas wyruszyć na łowy.Pomyślała Julia wzięła aparat założyła kurtkę i ruszyła .Udało jej się robiła.Robiła mu zdjęcia pod każdym możliwym kontem,ukrywając się w krzakach.Jak on pięknie wychodzi na zdjęciach-pomyślała patrząc z miłością w swe wykonane zdjęcia.

***

Pracowała 3 godziny.Obkleiła jego zdjęciami cały pokój.Pisała mu wiersz nad którym tak pracowała.Narysowała jego i ją trzymających się za ręce.Wręczę mu to jutro rano-pomyślała

***

Stawiała powoli kroki.Teraz już była pewna że Kuba wyzna jej miłość.Dała mu te karteczkę.Stał razem ze swoją dziewczyną.Czytał kartkę a potem dał ją swojej dziewczynie.Kasia podeszła do Juli.

-Słuchaj odczep się od mojego faceta i lepiej ze mną nie zadzieraj!-wykrzyknęła Juli prosto w twarz.

-To ty się odczep od niego on jest mój tylko mój-odkrzyknęła i rzuciła się na Kasie.Nauczycielka rozdzieliła je.Dziewczyny z niechęcią podały sobie ręce i poszły do domów.

***

Termin porodu zbliżał się coraz szybciej.Julka pamiętała jak nakłoniła Kubę na te przygodę kłamiąc że wzięła tabletki.W końcu urodziła córkę.

-Czyje to dziecko ?-zapytała matka Julki

-....-Julka milczała

***

Ukradła telefon Kubie i postanowiła zaprosić na spotkanie Kasię.

[Kuba]Hej cukiereczku spotkajmy się na moście dziś wieczorem

[Kasia]Jasne pysiu do zobaczenia!

***

Kasia niespokojnie czekała na swojego chłopaka.Julia wbiła jej nóż prosto w serce.Zwłoki wpakowała do worka i rzuciła w wodę.

Wygrawerowała napis "SUKA" na zwłokach.

***

Miała telefon Kasi.

[Kuba]gdzie jesteś?

[Kasia] U Julki choć muszę ci coś pokazać.

[Kuba]Już idę.

****

-KOCHASZ MNIE ?-KRZYCZAŁA JULIA TRZYMAJĄC PISTOLET

-ZOSTAW MNIE!-wykrzyknął Kuba.Julka strzeliła mu w głowę.Nagle zrozumiała co zrobiła,kim się stała.Była chorą psychopatką.Strzeliła sobie w twarz.Zostawiła po sobie córkę.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje