Historia

Mega Koszmarny Karolek

mordumx 0 7 lat temu 1 053 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Karolek bardzo chciał mieć rodzeństwo. Po prostu nie lubił bawić się sam. Dlatego, kiedy urodziła się Emilka, dosłownie skakał ze szczęścia, że wreszcie będzie miał towarzyszkę do zabawy. W krótkim czasie okazało się jednak, że jedna siostra, to zdecydowanie za mało. No bo przecież, jak we dwoje można bawić się w przedszkole albo w sklep?

Rodzice nie chcieli mu pomóc, kiedy prosił o kolejne rodzeństwo, a jego błagalne prośby kwitowali jedynie szerokim uśmiechem.

Zawiedziony postawą mamy i taty postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Dobrze wiedział, jak ma się do tego zabrać. Wpadł na to przez przypadek.

Z kuchennej szuflady wyciągnął ciężki, ząbkowany nóż. Będzie mu potrzebny - stwierdził, udając się w stronę kołyski Emilki.

Kilka dni temu, bawiąc się na podwórku, przekroił, pełznącą obok piaskownicy dżdżownicę. Ku jego zdumieniu robak nie umarł tylko zamienił się w dwa osobniki, z których każde powędrowało w inną stronę.

Z Emilką postanowił zrobić tak samo. Już niebawem będzie mieć dwie siostrzyczki.

- To musi się udać - pomyślał, kierując ostrze na wysokość jej pępka. Ale będzie zabawa...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje