Historia

Poppe The Performer

ilovedonutsUwU 0 4 lata temu 2 506 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

W Japonii w latach 2001-2003 leciało anime/kreskówka na kanale "Kids Station" o nazwie "Popee The Performer".W bajce były dziwne akcenty grane przez głównego bohatera czyli Popee'go. Popee jest 17 klaunem który jest ubrany w piżamę w biało-różowe paski a na głowie miał różowy kaptur z uszami królika a zarazem miał niebieską torebkę w której trzymał najczęściej bomby i nóż.Popee ma ogon w taki sam kolor jak jego piżama i ma (jak się nie mylę) 4 złote guziki przyszte do piżamy a za jego kaptura wystaje złota grzywka.Jego lustrzana postać to Eepop.Popee jest okrutny i  samolubny, z bajki wynika że chce zostać gwiazdą w Wolf Zircus w nawet sposób   ekstremalny często pokazuje to na Kademono (po polsku Bestia).Popee jest tylko miły dla Kademono gdy Kademono pokazuje na sobie sztuczki i tym bardziej te sztuczki zachwala (taki jeden odcinek powstał o nazwie "Eraser" kiedy Kademono nie chce się zgodzić na jedną ze sztuczek Popee'go ten wyjmuje młotek i go goni w jego obronie stoi Papi ojciec Pepee'go).Popee'mu najbardziej sprawia przyjemność gdy Bestia cierpi.Popee jest zarazem zazdrosny o swojego ojca bo to on wszystko najlepiej robi a ojciec każe mu tylko poprawiać swe występy.

Kilka ciekawostek o Kademono :): 

-prawdopodobnie jest porwany

-żaba widziała jego twarz

-nosi maski które pod wpływu emocji się zmieniają

-w Yandere Simulator jest easter egg wystarczy przycisnąć "o" i znaleść jego maskę

-w przyszłości Kademono bedzię miał syna o nazwie Kedamnono

-bestia zmarła 10 razy w całej serii 

Dziękuje wam za moim ostatnimi historiami wpiliście 44 i 48 :D Jeśli chcecie obejrzeć kanał tej całej bajki to musicie wpisać Popee The Performe ;) Miłej Nocy lub Dnia! :D 

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje