Historia

Kocham swoją siostrę

bigbruhmoment 0 3 lata temu 412 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty


Przez wszystkie rzeczy które robię Renee, większość ludzi by stwierdziło że nienawidzę mojej siostry. Chcę postawić sprawę jasno.

Nie wypuściłam jej kota tylnymi drzwiami ponieważ jej nienawidzę. Muffins ma się w porządku. Karmiłam go za stodołą.

Nie spłukałam leków Renee zanim je wzięła ponieważ jej nienawidzę. Mimo to, spanikowałam kiedy dotarło do mnie, że toaleta może się zapchać.

Nie usunęłam jej wypracowania na biologię ponieważ jej nienawidzę. Poza tym, miała okazję zobaczyć słodkiego bibliotekarza w którym się podkochiwała.

Nie odłączyłam jej telefonu zanim wyszła z domu ponieważ jej nienawidzę. Zrobiłam to, żeby mama i tata nie mogli się do niej dodzwonić.

Nie użyłam wadliwego gniazdka w salonie, ponieważ nienawidzę Renee.

Naprawdę kocham swoją siostrę. Ogień nie zabił Renee. Renee nie musiała wracać po swojego kota. Renee nie mogła zasnąć ze względu na brak leków. Renee była w bibliotece, pisząc esej.

Nie pozwoliłam umrzeć rodzicom ponieważ nienawidzę swojej siostry. Zrobiłam to, żeby nie została zakopana w ogrodzie tak jak ja. 




oryginał: https://www.reddit.com/r/shortscarystories/comments/glr3ln/i_dont_hate_my_sister/

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje