Historia

Darknet

Lulu the Psycho Killer 0 1 rok temu 187 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W moim mieście krążyły plotki o tym, że seryjni mordercy z całego świata są połączeni przez pewną stronkę internetową na darknecie.

Na początku w to nie wierzyłem, bo jak to możliwe, że policja ich (a przynajmniej części z nich) jeszcze nie wyśledziła, skoro mają ich praktycznie pod nosem? Z czasem jednak podjąłem decyzję o spróbowaniu uzyskania do niej dostępu. Poczytałem trochę o tym, jak się tam bezpiecznie dostać i co pisać, by uchodzić za jednego z nich.

Pogrzebałem trochę oraz, po wielu próbach, wszedłem wreszcie na tę witrynę.

Rozejrzawszy się chwilę po tym, co strona oferuje, kliknąłem chat i pogłoski okazały się prawdą. Rzeczywiście byli tam zabójcy. Dzielili się oni swoimi... doznaniami z popełniania zbrodni na poszczególnych ludziach; znanych, bądź nie.

Przescrollowałem kawałek w górę, aby zobaczyć konwersację od początku dnia, aż zobaczyłem, iż zaczęli oni rozmawiać o tym, kogo pozbawić życia jako następnego.

Wtedy ujrzałem swoje dane, ale to nie było najgorsze...

Najbardziej przeraził mnie fakt, że jedna z odpowiedzi brzmiała "Nie róbcie mu krzywdy, to mój syn. Zamordujmy kogoś innego".

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje