Historia

Projekt Eden Cz . 1

Agadon 0 9 miesięcy temu 101 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jason obudził się z koszmarnym bólem głowy . Nie pamiętał wydarzeń z popszedniego dnia .

- To przez tą imprezę u kolegi poprzedniego wieczoru - pomyślał jason i powoli udał się do łazienki umyć się . Po kąpieli zrobił sobie szybkie śniadanie , ubrał się i z zamiarem pójścia do pracy otworzył drzwi od domu lecz tylko po to aby je od razu zamknąć . Nie wierząc w to co zobaczył chwiejnym krokiem udał się do salonu gdzie znajdywał się telewizor . włączył go i ustawił na kanał z wiadomościami . Przestraszona prowadząca właśnie zaczynała coś mówić . Jason podgłosił . 

- z ostatniej chwili doszły nas słuchy o dziwnych zachowaniach w pobliżu firmy EDEN . tworzyła ona przez ostatnie lata tzw. projekt eden który miał na celu stworzenie bakteri która wyleczy wszystkie choroby , oczyści powietrze i poprawi jakość życia na całej planecie . niestety projekt zawiódł i na dodatek wygenerował wirusa który przejmuję kontrolę nad zarażonym . infekuję po przez ugryzienie zarażonego . wszystkich ocalałych proszę o pozostanie w domach i nie wy ...

nagle transmisja się przerwała kameru upadła pokazując grupę zarażonych biegnących w stronę reporterki . Właśnie jeden z nich stał pod domem jasona . Zaczął do swojej torby pakować najpotrzebniejsze żeczy . Konserwy , noże , pistolet beretta * itp . Jeszcze raz włączył wiadomości na innym kanle z których wynikało że całe los angeles jest otoczone przez siatkę z drutem kolczastym i uzbrojonych żołnierzy którzy każdego zarażonego będą zabijać . Katastrofa światowa wisi na krawędzi realności i nierealności jednak wachadło śmierci jest po stronie realności ...


************************************************************


kolejna część pojawi się już w tym tygodniu i zachęcam do komentowanie mojej histori 

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje