Historia

Nigdzie

kwesiunia 0 11 lat temu 1 181 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jeśli chcesz znaleźć Nigdzie, musisz wybrać dzień swojej podróży. Niech to będzie dzień szczególnie dla Ciebie ważny. Wieczorem wsiądź do samochodu i jedź. Możesz również skorzystać z autobusu, albo iść piechotą, ale schemat jest taki sam. Musisz jechać przez całą noc, jak najdalej, drogami, które są Ci obce. Jeśli wybierzesz dobry dzień i będziesz gotowy, intuicja podpowie Ci, gdzie jechać. Musisz się zgubić. Musisz się zgubić, ponieważ Nigdzie to kraina rzeczy zagubionych.

Będziesz szukał całą noc. Dopiero rano trafisz na odpowiednia drogą. Powita Cie tablica „Witaj w Nigdzie!”. Tutaj zatrzymaj samochód, dalej musisz ruszyć pieszo.

Nigdzie to miejscowość. Tylko tyle można powiedzieć, ponieważ każdy kto tam był, może opisać ją inaczej. Dla niektórych to miasto, dla niektórych wieś, to bez znaczenia.

W Nigdzie znajdziesz wszystko, co zgubiłeś.

Powita Cie tam Ty z okresu, za którym najbardziej tęsknisz. Następnie oprowadzi cię po Nigdzie. Będziesz miał cały dzień, by porozmawiać z ludźmi, za którymi tęsknisz, a będą tutaj i ci, którzy żyją i umarli. W Nigdzie nie istnieją granice. Będą tu wszystkie przedmioty, które zgubiłeś, zwierzęta, ludzie, budowle.

Gdy minie dzień, a wykorzystaj go dobrze, Twój przewodnik poprosi Cię, żebyś opuścił miasto. To będzie Twój wybór, możesz albo wyjechać i już nigdy tu nie wrócić, albo zostać na noc. Uważaj jednak.

Gdy tylko słońce skryje się, a na niebie zalśni księżyc, Nigdzie zmieni się. Teraz to Oni będą szukać Ciebię. Budynki będą miały zamknięte drzwi, a na ulicach nie znajdziesz nikogo oprócz Nich. To rzeczy, o których wolałbyś zapomnieć, ale które również zgubiłeś. Potwory z szaf i spod łóżek, ludzie, którzy prześladowali Cię w szkole, mordercy. Wszystko zależy od tego kim jesteś.

Musisz przez cały czas uciekać. Nie zatrzymuj się ani nie szukaj broni, ponieważ nie da się ich pokonać.

Niewielu udaje się przetrwać noc. Ale jeśli jednak uciekniesz im, a nadejdzie nowy dzień, Nigdzie znowu będzie wyglądało jak wczoraj. Podejdzie do Ciebie Przewodnik i powie, że w nagrodę możesz wybrać jedna rzecz, którą chcesz zabrać z Nigdzie do siebie. Może to być cokolwiek, od przyjaciół, którzy odeszli, po ukochana zabawkę z dzieciństwa. Niestety możesz zabrać tyko jedna rzecz. Jeśli już wybierzesz, musisz wrócić i odjechać. Znowu zdaj się na intuicję.

Potem już nie szukaj Nigdzie, bo znajdziesz tylko opuszczone miasto, albo Nigdzie w czasie nocy. A najgorsze koszmary będą Cię gonić już do końca życia.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje