Historia

Gothic 2 - Tajemnicze Jaskinie

kwesiunia 1 11 lat temu 3 890 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pewnie każdy fan serii kojarzy tytuł jakim jest Gothic 2, każdy szanowany gracz powinnien znać tą gre. Dzisiaj chce Wam przedtsawić sekret w tej grze który nie został do końca wyjaśniony i budzi we mnie lekki niepokój. A więc, jak już każdy z Was wie w górniczej dolinie znajduje sie palisada orków. Wielu graczy twierdzi że nie da sie jej przekroczyć bez kodów, tak jednak nie jest. Wystarczy udać sie na koniec palisady (w prawą strone od zamku i troche sie powspinać) Gdy już znajdziemy sie już za barykadą udajemy sie w lewo, po dłuższej chwili powinniśmy dotrzeć do jaskini, gdy już do niej wejdziemy ujrzymy zwłoki naszych przyjaciół (Milten, Angar, Parlaf, Gorn i inni) ten sekret w grze bardzo mnie niepokoi, niektórzy gracze twierdzą że to poprostu bug w grze, inni że tak ma być, jeszcze inni myślą że te postaci pojawiają sie również w Khornis a więc zostają zabici w Górniczej Dolinie abyśmy nie spotkali ich drugi raz właśnie w Khorinis. Dobrze ... Jeśi tak jest, dlaczego niepodal lasu w Khorinis, w jednej jaskini leży martwy Vatras i Pyrokar? (dwaj magowie)naprawdę, sprawa bardzo mnie zainteresowała i postanowiłem poszukać czegoś na ten temat w interencie. Inni gracze też to zauważyli, o tej sprawie zrobiło sie bardzo głośno i dalej nie ucichło. Fani serii postanowili napisać wiadomość e-mail do twórców tej kultowej gry. Odpowiedź która otrzymali zaszokowała wszsytkich. Pozwoliłem sobie przetłumaczyć odpowiedź na język polski. Brzmiała ona tak : "Drodzy gracze, uprzejmie informujemy, że Jowood i Phyrania Bytes nie są autorami owych jaskini. Za palisadą nie powinniście znaleźć niczego, ponieważ miała ona stanowić granice mapy za która nie da sie przejść. Przykro nam, ale nie możemy udzielić wiecej informacji na ten temat, gdyż sami nie wiele o tym wiemy. Dziękujemy za zgłoszenie, postaramy się to sprawdzić." Kilka razy czytałem tą wiadomość. Gracze niedowierzali... Większość po tej odpowiedzi odinstlowało grę twierdząc że gra jest dziwna i nie zamierzają już w Nią grać. W sumie nie dziwie im sie, skoro nawet twórcy nie wiedzą o co chodzi, to tym bardziej my. Ja jednak często do Niej wracam, ale dostaje gęsiej skórki gdy przechodzę obok orkowej palisady. Sami sprawdzcie. Życze miłej zabawy moi poszukiwacze przygód. Naprawde wszsytko co napisałem jest autentyczne. Jeśli nie wierzycie, sprawdzcie sami.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Tak to ściema ponieważ tam jest tabliczka easter egg więc o tym też powinieneś napisać.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje