Historia

Spotkanie we mgle

vampira 1 10 lat temu 1 158 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Ostatnia lekcja. Jeszcze 1 minuta. Wpatrywałam sie w zegar. Po chwili zadzwonił dzwonek. W drodze powrotnej myslałam dlaczego mojej przyjaciółki, Diany, nie bylo w szkole. Bardzo rzadko choruje. Na dworze była gęsta mgła. Postanowiłam iść przez park. Prawie nic nie było widać, nawet nikogo nie było słychać. Wystraszyłam się gdy nagle zza mgły wyłonila się Diana, stała oparta o drzewo.

Cz...cześć-powiedziałam usmiechając się-wagary?

Jednak ona wydawała się mnie nie zauważyć.

Diana?-zapytałam w obawie że wydarzyło się coś złego

Miałaś racje...całkowitą-powiedziała nie odrywając wzroku od ziemi.

W czym?-spytałam zdziwiona ale nie uzyskałam odpowiedzi

Chodź, zaprowadze cię do domu-powiedziałam

Nic nie mowiąc ruszyła za mnął, na szczęście nasze domy były dość niedaleko od siebie.

Eliza...miałaś racje...gdybym cię posłuchała...-powiedział nadal patrząc w ziemie

O co ci chodzi?-spytałam z nutką irytacji w głosie

Ale ona nie mówiła nic innego, tylko w kółko powtarzała że miałam racje. Doszłysmy do jej domu, spojrzała na niego ze smutkiem.

Eliza...tak strasznie żałuje..gdyby wiedziała o NICH coś więcej...może nic by się nie stało...

Patrzyłam na nia zdziwiona.

Żegnaj Eliza...-powiedziała wchodząc do domu.

H..hej-powiedziałam wystraszona jej zachowaniem.

Szłam do domu.

O co jej moglo chodzić? Pamiętam że nigdy nie chciała mnie słuchać gdy mówiłam o jakiś rzeczach paranormalnych..-Zbladłam-a co jeśli?..

Do głowy przychodziły mi scenariusze z najgorszych horrorów.

Weszłam do domu pełna obaw. Włączyłam telewizje.

Ktoś zginął, jakas głosna sprawa, postanowiłam posłuchać.

Wczorajszego wieczora zginęła gimnazjalistka, ciało znaleziono w piwnicy, leżała na podłodze trzymając w ręce krzyż, nie ma żadnych śladów zabójstwa czy tez włamania. Nie wiadomo co spowodowało smierć dziewczyny.-te słowa sprawiły że zrobiłam się blada jak ściana. Dziewczyna w telewizji to była.. DIANA!

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Słabe i przewidywalne.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje